EviLEddiE Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Som fast bruker av PowerDivX (3.11, MPEG-avspilling var "broken" i 3.12) de siste 1 1/2 år, har jeg tålmodig ventet på 4.0-versjonen, som skulle gå under navnet The Core Media Player. Jeg ventet og ventet... Nå er RC1-versjonen endelig tilgjengelig, og jeg lastet sporenstraks ned denne. Avinstallerte PowerDivX og fyrte inn TCMP 4. Ved første kjøring av programmet, ble jeg hilset velkommen av en OpenGL-basert "Credits"-vindu med musikk. Deretter gikk jeg straks i gang med å sjekke ut hva slags innstillinger man kunne endre på. Noen få av mulighetene til TCMP 4: - Visning av teksting (SUB, SRT) på filmer uten eksterne moduler som DVobSub - XML-basert spilleliste (med kodenavn "Nefertiti") - Støtte for Winamp DSP og VIS plugins - Støtte for visning på 2 monitorer (DualView) - 100% støtte for OGG/OGM (kodek følger med TCMP4) Flere "features" kan leses her. Hvis man registrerer programmet (noe som koster $9,95) får man i tillegg også mulighet for avspilling av DVD/MPEG-2 (SVCD)-filmer (må ha DirectShow-filtre installert fra før), samt støtte for mer enn 18 plugins. Jeg kommer garantert til å kjøpe programmet når TCMP 4 er Final..! Last ned TCMP 4 her - er du ute etter et alternativ til Windows Media Player, så er TCMP 4 noe man bør vurdere seriøst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå