Gå til innhold

[AoC]Har et MMO sett så flott ut før?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beta testere har ikke lov å si noe om spillet nei,

Siden jeg ikke har startet å beta teste enda kan jeg jo si hva folk jeg kjenner har sagt ;-)

Det med char`s som glir over bakken stemmer ikke med intrykkene mine bekjente har.

Samme gjelder kamp animasjonene, de er også nydelige..

Spillet er slående vakkert å se på selv uten DX10 kort men det krever meget god hardware for å kjøre det ordentlig.

Endel bug`s er det selvsagt men det hører hjemme i en beta..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Endel vakker natur der, noe av filmsekvensene ser fine ut. Men ærlig talt, det ser like vakkert ut i f.eks Vanguard, EQ2, og sikkert et par spill til..når man spiller på ultra high settings.
Huh? Noen som evt. har vid til det. Må innrømme at det virker usansynlig og nærmest teoretisk umulig at 4 år gamle EQ2 matcher dette. Det var ikke engang blendende når det kom. Og hvor er dx10 støtten? AoC holder god grafisk kvelitet på linje med single-player games. Det er noe nytt innen MMO.

-snip-

eeeh... Sist jeg sjekket så har iværtfall Lotro sinnsykt fin grafikk når jeg setter på maks settings...

Lenke til kommentar
Tja, ikke noe merkverdig pent, alle spill er jo slik nå, skulle bare mangle at AoC også så pent ut.

Ikke glem at dette er et online spill da!

Mmorpg spill kan ikke sammenligne med vanlige single player spill da det er mye mer krevende å lage en verden tusenvis av spillere skal leve i samtidig.

Ja, synes en del MMORPG spill har bra grafikk, ser ut som at spillene har skjerpet seg, LOTR ser svært bra ut, og WAR ser like pent ut som AoC. GW ser også bra ut.

Lenke til kommentar

Godt det ble en god diskusjon, er heller ikke i betaen men kjenner både en og to som er nå i ettertid, og som de har nevnt er conan heilt greit, første inntrykket når spillet startet opp var ikke dundrene jubel men fornøyd. blir nok sikkert likevel vakkert med dx10 etter det jeg kan se på bilder selv om endel video som ligger på nett har skuffet, har sett mye fyrstikkmenn osv der ja men har kanskje vært gamle filmklipp?..jeg nok si at det meste spennende med conan er nok hva det tilføyer av nye ting i spillverden, hugg av arm, et hode, angrip en by osv...blir gøy og prøve ut, vi sees sikkert der :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ikke for å ødelegge utspillet men synes POTBS har en flottere gfx en AOC =)

photo_4720ac7090a6d.png

20070718-036.jpg

Endret av Kron
Lenke til kommentar

photo_4720ac7090a6d.png

20070718-036.jpg

Hva het det spillet sa du? :)

Pirates of the Burning Sea....er et spill fra et selskap som er ferdig med sitt første online spill, slik som Funcom var med AO i 2001, de har brukt lang tid på beta, men ser ut til å lansere i Januar. Antagligvis et bra piratspill, men hvor bra det faktisk er må ses nærmere på. Skal være enig at det ser flott ut på noen bilder, men det er mer detaljer i naturen til AOC mener nå jeg. POTBS slipper litt unna med tomme hav og kun båter, og kanskje litt kyst.

Spillet blir sikkert bra for de som liker det, men muligheten for en feilfri lansering er nok liten pga førstegangsprodusenter, men alikevel så har de begrenset med fans enda, så serverne bør ikke bli for belastet, så kan bli en behaglig start hvis de er heldige.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar

photo_4720ac7090a6d.png

20070718-036.jpg

not to rain on ur parade, men de aller fleset andre blidene av selve piratene og landområdene ser jo helt forferdelig (de blidene jeg har sett) .. mulig jeg har sett betabilder

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

photo_4720ac7090a6d.png

20070718-036.jpg

Javel...

Har testet dette i Beta og grafikken er ikke i nærheten av noen av dagens MMorpg`s og værtfall ikke i nærheten av AoC.

Spill som Lotro, Guildwars, Vanguard,etc er alle langt foran ditt pirat onlinespill...

Spillet var forøvrig artig i noen timer men gikk fort lei etter det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg mener det. Så får du ta dine utspill på din kappe. At ikke du likte spillet har ikke noe med gfx å gjøre. Instillinger på fullt i dette spillet gjør kamper på vannet storslagne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

photo_4720ac7090a6d.png

20070718-036.jpg

not to rain on ur parade, men de aller fleset andre blidene av selve piratene og landområdene ser jo helt forferdelig (de blidene jeg har sett) .. mulig jeg har sett betabilder

Selvfølgelig har du sett betabilder. Spillet er jo ikke ute enda. Du har sikkert sett screens fra early beta på en dårlig pc med dårlige instillinger. Du ser jo de 2 screensa jeg posta. Det er jo ikke akkurat dårlig gfx.

Lenke til kommentar
Jeg mener det. Så får du ta dine utspill på din kappe. At ikke du likte spillet har ikke noe med gfx å gjøre. Instillinger på fullt i dette spillet gjør kamper på vannet storslagne.

Nå sa jeg vel også hva jeg mente om selve spillet?

Grafikken var langtifra bra særlig delen hvor du løper rundt på land..

UI`en var rotete mens questa var enda kjedligere enn i WoW.

De bildene du poster sier jo ingenting om ingame grafikken da de viser fryktelig lite..

Bilde av båten er jo heller ikke ingame.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Nå sa jeg vel også hva jeg mente om selve spillet?

Grafikken var langtifra bra særlig delen hvor du løper rundt på land..

UI`en var rotete mens questa var enda kjedligere enn i WoW.

De bildene du poster sier jo ingenting om ingame grafikken da de viser fryktelig lite..

Bilde av båten er jo heller ikke ingame.

Hva snakker du om? Du er klar over at du spilte beta ikke sant? Og at spillet er i utvikling når du spilte det. Du er også klar over at du aksepterte en NDA som pålegger deg til å holde kjeft om sånne ting på plasser som dette?

de screensa er ingame screenies, og de viser ganske mye. man kan gjerne gå inn å se flere screens på burningsea.com om man vil se mer. Et slikt spill kan ikke appelere til alle. Synd at du ikke likte questa men det er din smak. Men trodde det var gfx vi diskuterte her. Jeg vil ærlig talt ikke diskutere quests med deg da det fortsatt er i beta og jeg klarer faktisk å holde en avtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...