olekolsta Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har bestillt heavenly sword fra vgp for 1 uke siden ca. Noen som veit hvor lang tid det tar før det kommer fram?? Bor i akershus. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hmm, bor også i Akershus og det har alltid tatt mindre enn 1 uke når jeg har bestilt fra VGP. Kanskje spillet har blitt tatt i tollen? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når jeg bestiller på en fredagsmorgen har jeg alltid hatt det førstkommende tirsdag =] Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Hmm, bor også i Akershus og det har alltid tatt mindre enn 1 uke når jeg har bestilt fra VGP. Kanskje spillet har blitt tatt i tollen? Ja, kanskje det.. hehe, ville jo vært typisk flaks det;) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Venter også på et spill fra VGP, Half Life Orange Box, og det ble sendt for en uke siden. Tror mest på at det er posten her til lands som roter igjen. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 eg bestilte for ei god stund sia, og då tok det tre dager for å sende pakken:) eg bur i kristiansand Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 bestilte NHL på lørdag for en uke siden. Pakken ble sendt på mandag, har ikke fått den enda. Sendte mail og spurte og da sa de at det vanligvis tar fra 4 til 14 dager. Om det blir stoppet i tollen får man vel beskjed?! og da må man vel bare betale litt mer? bestilte NHL på lørdag for en uke siden. Pakken ble sendt på mandag, har ikke fått den enda. Sendte mail og spurte og da sa de at det vanligvis tar fra 4 til 14 dager. Om det blir stoppet i tollen får man vel beskjed?! og da må man vel bare betale litt mer? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 da må du betale 25% mer:o og da vil du få en lapp i posten tror jeg, norge sitt system er screwed up Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bestilte Orange Box på lørdag. Ble sendt mandag og fikk det idag. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg fikk skate etter 9 dager fra bestilling. helt greit når det er så billig Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bestilte Orange Box på lørdag. Ble sendt mandag og fikk det idag. Kjøpte også denne boxen fra VGP. Spillet ble sendt torsdag den 11. og i går var det i hus. Tok altså 9 dager. Registrerer at noen får pakken etter få dager, mens andre må vente nærmere 2 uker. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tok åtte dager for meg. Bor i akershus. Bestilte dog på en søndag. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 på de 2 andre spilla jeg har bestillt tok det bare 4 dager, men så langt med oblivion har det gått 5.. satser på å få det på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå