Zimster Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har et Gainward Geforce 8800GTX grafikkort som er helt nytt. når jeg starter PC-en får jeg beskjed om at det ikke får nok strøm og dermed har senket sin ytelse. Ok i seg selv bortsett fra det at jeg har et NortQ Giant Reactor powersupply på 1000watt , og at det eneste andre som bruker strøm i PC-en er en harddisk, prosessoren og hovedkortet. Med andre ord skal det rett og slett ikke skje at den får for lite strøm. Noen tips om hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 om du har flere strøm kontakter som passer til skjermkortet, prøv og bytte på dem eller noe, kan være dårlig kontakt. Om problemet fremdeles er der kan skjermkortet være defekte. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Husket å koble til PCI-E kablene fra strømforsyning til skjermkort? Lenke til kommentar
Zimster Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 ingen forskjell uansett hvilke av PCIe kontaktene jeg kobler til, og har også prøvd å bruke strøm fra de vanlige pluggene med PCIe adapter Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hva med og prøve PCIe overgangen som fulgte med skjermkortet og veksle på de 2 PCIe kontaktene til PSUen. Lenke til kommentar
Zimster Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 gjør ingen forskjell :S Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ingen forskjell uansett hvilke av PCIe kontaktene jeg kobler til, og har også prøvd å bruke strøm fra de vanlige pluggene med PCIe adapter Du har plugget i begge kontaktene? Lenke til kommentar
Zimster Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 såklart hehe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Heheh, måtte bare være sikker Men da vet jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Virker da som om skjermkortet er defekte. Ring support for der du kjøpte det, eller gå online for support sidene dems, er sikkert noe RMA skjema du kan fylle ut. Se nøye rundt kontaktene på skjermkortet om det er noen synlige skader rundt kontakt punktene eller noe. Lenke til kommentar
Zimster Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 farsken, var det jeg var redd jeg måtte gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå