Dyrdal Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei, Trenger ny musematte til min mus: habu. Den kan ikke ha noen mørke overflater og pris mellom 100 og 300. Venligst legg igjen bekjed om tips. mvh Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 www.prisguide.no se litt her inne klikk på data>mus & tastatur > musematte > så er det bare og kikke i vei.. Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 www.prisguide.no se litt her inne klikk på data>mus & tastatur > musematte > så er det bare og kikke i vei.. ty Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 null stres.. funnet noe enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den kan ikke ha noen mørke overflater og pris mellom 100 og 300. Hvorfor kan den ikke ha mørke overflater? Jeg har testet både laser og optisk med sorte musematter og det funker bra det. Lenke til kommentar
Dyrdal Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 null stres.. funnet noe enda? Har trua på denne https://prisguiden.no/product.php?productId=35455 Den kan ikke ha noen mørke overflater og pris mellom 100 og 300. Hvorfor kan den ikke ha mørke overflater? Jeg har testet både laser og optisk med sorte musematter og det funker bra det. Vet ikke stod noe om det på sånn bruker test til habu;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå