dasshovud Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Prøver å få et portrettbilde til å se "tegnet ut", noe ala dette: Visit My Website Men forstår ikke helt den der turtorialen der + at det må jo være en bedre, men enklere måte å gjøre dette på.. Ja, driver på i PS CS2.. Endret 18. oktober 2007 av dasshovud Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kva del av tutorialen er det du ikkje forstår? Lenke til kommentar
dasshovud Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Kva del av tutorialen er det du ikkje forstår? Skal jeg lage 3 akkurat like layers? Og så ta en layer med stamp, en layer med sånn annen filter, og en layer vanlig? Gjennomsiktig da, eller? Prøvde det også, men det ble jo skikkelig dårlig.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 [Lekemoderator] Emnetittelen din bryter reglene på forumet! Husk treords-regelen i emnetittel! Du bør forandre tittlen slik at du slipper å få den stengt av ekte moderatorer! [/Lekemoderator] Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ja, du lager fyrst tre like lag. Effekten Stamp skal leggjast til på den eine kopien, Graphic Pen på den andre kopien. Det du truleg ikkje har gjort er å endre «blend mode» til Multiply. Det gjer du der pila viser på biletet: Det var ikkje akkurat godt forklart på dei fyrste stega der. Endret 18. oktober 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
dasshovud Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Skal teste etter jeg har gjort leksene og øvd til prøven imorgen.. Men tusen takk, bra at noobs får litt feedback her. Lenke til kommentar
dasshovud Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Fikk det til og vel så det. Brukte kun stamp, ble i grunnen mye bedre. Så satt jeg den originale bildet oppå etter på på ca 60% gjennomsiktighet. Ble utrolig bra resutat, med mange fine nyanser, selv om det så tegnet ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå