The Ghost Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har installert advanced edition av 3Dmark06 på PC-en og den henger seg like etter at jeg har startet den da den scanner PC-en før jeg komemr inn i menyen, ser bare logoen ... Har også prøvd basic edition og akkurat det samme skjer neon som vet hva problemet kan være ? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det tar kanskje ett minutt med scanning. Det har aldri hendt meg, følg med i taskmanager og se når den dør. Hadde det skjedd meg hadde jeg formatert på flekken. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 det skjer etter ca. 30-40sec ..... Er bare det at det er ikke så lenge siden jeg har formatert å det er så kjedelig Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fikk løst det med en hotfix, men resultatene er jeg ikke fornøyd med (PD 820 / ) Singel: 7428 CF: 8090 Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fikk løst det med en hotfix, men resultatene er jeg ikke fornøyd med (PD 820 / ) Singel: 7428 CF: 8090 Med de to linkene der så gir du bort resultatet ditt til alle som klikker på de. Fjern de og legg ut ordentlige eller screenshot. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 hvem bryr seg om en så dårlig score ? ellers vet jeg at alle andre kan "ta" dem Men er det ikke bare å skrive inn URL på bilde om amn ikek svarter det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå