Staalkontroll Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 :o Åssen I he***** stiller en in Wap instillingene på motorola t720???!! Har aldri vært med på noe så vansklig...har hatt en del telefoner men dette er den vanskligste...ps MEGET BRA TLF ELLERS :oops: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Åssen operatør har du Jeg har sense. Lenke til kommentar
non_nihil Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg sliter med det samme. Har Zalto Kontant (snart Chess), tlf var automatisk satt opp mot djuice, men det går ikke å laste ned spill fra hellomoto/handago.. Bad gateway. Noen som kan liste opp innstillingene? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Magz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 kan vi i norge laste ned fra de motroloa sidene? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 kan vi i norge laste ned fra de motroloa sidene? Nå har jeg et nytt problem!!! Jeg skrev inn oppkoblins-nummeret....men skrev det feil :oops: Nå finner jeg ikke te bake til hvor jeg skriver in ip osv...ser ut som det bare har "forsunnet" Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har Telenor Kontant og mitt GPRS-oppsett ser ut til å fungere, men jeg får likevel ikke til å gå inn på Motorola / Handango-websida. Jeg fant en annen webside med de samme spillene, og der kom jeg så langt som til nedlastings-delen, men da fikk jeg meldingen "Nedlasting mislykket". Lenke til kommentar
Magz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 vis du går på mer på telefonen, på web økter, kan du endre eller lage nye der. Nesten alle spille jeg prøver å laste ned, får jeg nedlasting misslykket. Får dere det oxo? Har dere fått lasta ned motogp full versjon Lenke til kommentar
Magz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det plager meg så sinnsykt at jeg ikke får lasta ned noen tøffe spill Har dere fått lasta ned fra midlet.org ? eller andre wap sider? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 vis du går på mer på telefonen, på web økter, kan du endre eller lage nye der. Nesten alle spille jeg prøver å laste ned, får jeg nedlasting misslykket. Får dere det oxo? Har dere fått lasta ned motogp full versjon Takk skal du ha!! Du redda meg fra å knuse mobilen!hehe Lenke til kommentar
Magz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Men det plager meg noe sinnsykt at jeg ikke får lasta ned noen spill Lenke til kommentar
motoman Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 gå inn på tagtag.com på pcn. Deretter søker du på det du vil ha f.eks t720. Da kommer det opp en del linker. Hvis du skriver tagtag.com/navnet på liken/ finner du det du skal ha! Lenke til kommentar
Magz Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 motoman: ja, og vidre hva gjør jeg da. Jeg får jo bare wapa med emulator der? jeg får ikke se noe url til en wap side Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg gikk inn på http://midlet.com/wap og lasta ne spille tter spill helt gratis til min t720!!! har bare fått en mislykket nedlasting jeg... Jeg har telenor RingKontant Lenke til kommentar
Magz Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 motoman; får du lasta ned alle spillene du prøver på Lenke til kommentar
Magz Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 tadcomp; jeg får akkurat det samma. jævlig kjipt. Gi meg bedskjed vis du fixer problem a Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Magz; Du har misforstått. Jeg har lasta ned flere spill jeg... "nedlastning mislykket" har bare kommet en gang! Har ikke gjort noe spesielt, bare gikk inn på midlet.com/wap og voila! Lenke til kommentar
Magz Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har du testa mange spill da? jeg får det nesten hele tiden, jævlig kjipt Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Når man prøver å laste ned .jad-filer står det noen ganger "Laster ned" og da blir programmet lastet ned og installert. Men hvis det står "Laster ned - 0%" kommer meldingen "Nedlasting mislyktes". Når jeg prøver å laste ned fra Hangango-sida kommer jeg ikke inn på sida i det hele tatt, det står bare "501: Feil Gateway". Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Noen som vet om noen programmer som gjør at du slipper å wappe for å hente ringetoner og bilder på telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå