Xander^ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Står på hugget til å kjøpe bil men er usikker på hvilken jeg skal velge.. Noen som kan hjelpe meg å finne en ok bil? Har sett litt på Nissan Primera og venner/bekjente anbefaler Primera. Bilen jeg ser for meg må være: Driftsikker Greit drivstofforbruk Må kunne skrus på om det skulle skje noe Helst 4-5 seter Må tåle en og annen hard vinter Komfortabel på lengre turer Pen og ikke et "kassete" utseende 4WD om mulig Bilen burde kunne "dra" litt unna Som sagt er budskjettet 20-40k, helst billigst mulig.. Kan muligens strekke meg til 50k Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Golf 3 GTI, 16v. Sparker bra i fra. Hvis du vil ha en som er rimeligere i drift, kan du kjøpe en GTD. Finn en som er godt tatt vare på og en, uten rust over bakluken og fremme ved fremskjerm og kanaler (det er stort sett der dem ruster). Lette å skru, og deler finner du billig på Bilteam og Knoksen. Lenke til kommentar
AutofilLars Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei du! Siste generasjon SAAB 900 kan anbefales på de kriteriene du nevner. Har en til salgs nå! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11208802 Den er forgjengeren til første generasjon 9.3, og er særdeles driftsikker, og enkel å mekke på. Svenske Folksam, ranker den som 50% sikrere en den svenske gjennomsnittsbilen ved kollisjon også i dag, og modellen ble lansert i 1993. den mest vanlige mottoren, er 2 liters 16 ventiler, med 130 hester., verstingen er 2 liter Turbo med 185 hester (210 i statene). Bilene er solid skrudd sammen for å si det sånn. De er godt støyisolert, komfortabel i de fleste hasstigheter, og har veldig forutsigbare kjøreegenskaper. bensinforbruk ligger rundt literen på milen blandet kjøring avhengig av kjørestil. 900 har en fantastisk fremkommelighet på glatt vei, grunnet høy vekt på drivhjulene. (forrhjulsdrift) Den har også helgalvanisert karrosseri. Rust er nesten ikke tema, på de som er tatt litt vare på. Lykke til i jakten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå