Eon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 kan jeg gå inn i rampart på level 57? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bør ikke, er du heldig finner du ei gruppe. Klasse er du? 60+ på ramparts, imo. Lenke til kommentar
Eon Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Bør ikke, er du heldig finner du ei gruppe. Klasse er du? 60+ på ramparts, imo. har en 57 undead warrior, jeg blir boostet gjennom om jeg kommer inn. 57 til 58 er så pess, ville derfor se om jeg kom meg inn... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 levelcapen for både ramparts og blood furnace er 55 afaik, les mer på wowwiki.com for en full liste Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg prøvde og tanke ramparts i lvl 58, det gjikk ikke så bra. Men skal legges til at Warrioren har extremt dårlig gear også Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 forskjell på å tanke og på å bli hjulpe igjennom av lvl 70ies, tror tanker her er å ta med seg tank, healer og 2 dps også bare gjespe seg igjennom. skulle gå fint. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Du kan gå inn når du vil, så lenge spillet tillater det. Så lenge du har de riktige folkene kan du få en god del XP der (bedre i furnace), jeg levlet nærmere 5-6 levels på druiden min der, ved hjelp av venner/brødre osv. (som også brukte deres alts) Ville ikke anbefalt å tanke nei, men som DPS burde det gått bra. En flink feral druid og god healer er alt dere trenger. Endret 18. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nja, ville ikke hatt deg med som dps i et pug. Du gjør bare rett og slett for lite dps som lvl 57 mot lvl 60+ mobs. Men det var vel egentlig ikke det du spurte om, nei jeg vet ikke hvilken level cap det er på ramps Lenke til kommentar
Eon Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Nja, ville ikke hatt deg med som dps i et pug. Du gjør bare rett og slett for lite dps som lvl 57 mot lvl 60+ mobs. Men det var vel egentlig ikke det du spurte om, nei jeg vet ikke hvilken level cap det er på ramps gikk med en gruppe på meg, 3 lvl 70 og en 62. gikk greit det. fikk litt lite xp, endte opp med å grinde demoner i hf. Rekorden min i ramparts full clear på mainen min er 19 minutter, da hadde vi en 58 warrior med og. Grunnen til at jeg lurte var at jeg bare var 57... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå