Skavold Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 La meg bare si - den ser fantastisk ut. Bilder følger i skjultag. Artikkel kan leses på BilNorge.no, som for øvrig er en side jeg liker veldig godt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -- -- -- -- -- Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hehe, det tenkte jeg litt på og når jeg så den, sikkert mye av det samma, interiøret her virker ganske annerledes da. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Endelig fast rattnav i C5 også! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den ser jo riktig lekker ut. Jeg har hatt flere Citroën, men nåværende C5 har jeg aldri hatt sansen for. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Den ser i hvert fall evig bedre ut enn den triste nye Lagunaen. Den liker jeg ikke. Nåværende C5 har ikke jeg heller hatt stor sansen for, den er rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå