Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hey. Eg har ett Sapphire Radeon X800XL skjermkort i den stasjonære PC-en min. Det eg lurer på er om dette sjermkortet har Shader Model 2 eller høgere? For har tenkt og spilel xrysis så håper kortet funker til Crysis Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hey. Eg har ett Sapphire Radeon X800XL skjermkort i den stasjonære PC-en min. Det eg lurer på er om dette sjermkortet har Shader Model 2 eller høgere? For har tenkt og spilel xrysis så håper kortet funker til Crysis Hei. Hadde dette kortet her selv for ca et halt år siden, det kortet der er utrolig bra, men vet ikke om det har Shadar Model 2 eller høyere som du spør om.. Men kanskje klokke det opp litt så kanskje et håp om crysis på medium grafikk? Kortet er meget klokke-villig! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 ah takk for svar Får klokke det da. men hvor mye kan eg strekke det liksom? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det kortet er jeg ganske sikker på at har shader model 2.0... Uansett vil ikke klokking ha noe å si på akkurat det punktet Men.... Du kommer nok ikke til å kunne kjøre Crysis noe særlig. Dette spillet krever sakene sine! Spørs jo litt på dine andre komponenter? Hvilken prosessor har du? Og hvor mye RAM? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 2gb ram, AMD 3500+ prosessor. Har hørt eg skal klare det på low vertfall Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hey. Eg har ett Sapphire Radeon X800XL skjermkort i den stasjonære PC-en min. Det eg lurer på er om dette sjermkortet har Shader Model 2 eller høgere? For har tenkt og spilel xrysis så håper kortet funker til Crysis Kortet har Shader-model 2.0, dog vil du ikke kunne spille crysis med høyt detaljnivå, men det fungerer nok. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Er fult klar over at det ikkje går på fult Men low vertfall. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er fult klar over at det ikkje går på fult Men low vertfall. Low er 100 % sikkert at du vil klare.. =) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Er fult klar over at det ikkje går på fult Men low vertfall. Low er 100 % sikkert at du vil klare.. =) Digg gleder meg til og teste demoen når den kommer! Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Me 2, håper på medium for min del med x1950Pro... Faen ta at p4 prosessoren min er flaskehals for resten av systemet Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 ah takk for svar Får klokke det da. men hvor mye kan eg strekke det liksom? 450 på core og 550 på memory antar jeg. http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware...rex800xl/9.html http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=757&pageID=1312 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå