ssf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan man rippe et spill til data (iso, og bruke med daemon)? Veldig kjekt på bussturer med bare batteri, optisk drev bruker STRØM Er det lovlig, og hvis det er det, finnes det gratisprogram til dette formålet? Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja selvfølgelig Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har prøvd med et sims2 spill jeg har, men ultraiso trial versjon. Men det går ikke! Mounter i daemon. Gjør jeg det riktig da? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, kan se om jeg finner en trial Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 I dag er 98% av spill kopibeskyttet, så dere kommer ikke uten en crack eller noe annen slags form for opphevelse av kopibeskyttelsen. Bruk av dette er ulovlig, og skal ikke diskuteres på dette forumet. » https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289731 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er vel ikke ulovelig å cracke ett spill du selv eier? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 er det ulovlig etter Norsk lov? Det er vel det som er av interesse. Hva en lisens fra utlandet sier spiller i grunnen liten rolle her til lands om ikke man går ut over Norges lover. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor? Du har jo betalt for ett spill, og om du vil spille det uten å måtte bytte cd/dvd hele tia så er vel det din egen sak? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det er ulovlig, så enkelt er det. Det har vært oppe til diskusjon utallige ganger før også. Om du vil, er det bare å grave seg igjennom denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490627 Endret 20. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Åja. For det fungerte med et gammelt spill jeg hadde; rollercoaster tycoon, hehe. Tragisk grafikk osv, men digger gameplayet (nok offtopic gitt ) Men da kan jeg vel bare glemme å spille sims2 uten cd sikkert.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg bruker da ihvertfall cracks på de spilla jeg har da, om det er ulovelig eller ikke Tviler på at noen kommer og tar deg hvis du cracker sims 2, men det er vel egentlig ulovelig da Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det er vel ingen som stopper deg fra å gjøre det, men det er ulovlig. Ikke noe mer å diskutere. Så vidt jeg husker hadde RollerCoaster Tycoon en kopibeskyttelse? Endret 20. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Om det hadde beskyttelse vet jeg ikke, men jeg lagde iso med ultraiso trial og bruker det med daemon hvertfall.. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg har nettop kjøpt meg The Witcher, og ser for meg at denne plata kommer til å knekke en dag. Har nemlig greid å knekke spill/DVD-er som jeg tar ut av coveret før... Hadde også vært fett og fått lagd et iso, så jeg hadde sluppet å sette cden in hver gang! Men er det et program som lar deg fixe dette? Hvilket program fungrer best, og får jeg brukt Daemon for å åpne det? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Bruker selv magic iso, det fungere bra Edit: leif was here Endret 4. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Men spillet har visse sperringer og sånt visst, men det funker altså allikevel? Hvor mye større blir fila enn det cden? (Tror fila er bortimot 6gb). Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du skal få kopiert spillet så det går ann å få brent det på en annen cd, og da tror jeg at det skal funke Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ok, takker for svar Får prøve det ut i morra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå