finfyr Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Ikke mange som har denne telefonen vil jeg tro (og håpe). Men noen må det da være. Får ikke koblet meg til wap gjennom den. Har abb. fra Telenor (snart fra chess, når papirene kommer). Noen som har noen tips til en stakkars. Ellers noen som har noen sider der en kan ta ned ringetoner/EMS til alctatel sine telefoner. Vil med det samme anbefale denne 511 til dere alle. Liten, lett og søt:) (Redigert: skriveleif i overskriften) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hvor i pokker fikk du kjøpt denne tlf'en...tenkte jeg kunne ha en slik tlf som exstar...(selv har jeg t720) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Først kjøpte jeg en 511 via nettet. Men da fikk jeg svi for noe UPS dritt greier på over 700 spenn. Den ble stjålet i sommer. Heldigvis forsikring fra Telehor. Så var det jammen meg en utlending som stjal den, så jeg kjøpte meg ny i Danmark sist sommer. Anbefales. Men enda ingen som svarer på det jeg spurte om... Lenke til kommentar
beh Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Oppsett for WAP ligger på www.opheim.com så du kan sjekke der for å se om du har gjort riktig. Det er ikke noen OTA instillinger for Alcatel men du kan jo like gjerne gjøre det manuelt. EMS er jo en standard så det spiller ingen rolle hvilken telefon du har så lenge det er en EMS telefon. Når det er sagt så vet jeg ikke om noen steder der man kan få EMS logoer eller lyder, det eneste jeg kan komme på er å få noen med Erisccon eller Siemens å sende deg noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå