Snorre Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Min gode gamle Logitech-mus, som jeg har hatt i mange år, skal pensjoneres. Høyre museknapp har nemlig nærmest sluttet å fungere, og det er som dere sikkert kan forstå svært frustrerende. Dermed er det tid for en ny mus. Jeg stiller ikke veldig høye krav til spesifikasjoner, men kan nevne noen brukesområder/krav. Først og fremst må den kunne brukes på ulike underlag. Med underlag menes alt fra sofa og trebord til musematte. Videre må den være solid, jeg har en lei tendens til av og til å miste dem i gulvet. Den må også være forholdsvis allsidig. Den skal brukes fra alt til vanlig skrivebords-arbeid (Word, surfing, annet) til spilling. Den trenger ikke være kjempepresis, men må kunne spilles med. Jeg regner med at de fleste muser på dagens marked uansett er bedre på dette enn min forrige. Jeg er høyrehendt, så om den er symetrisk eller ikke er uviktig. Siden den skal brukes på forskjellig underlag bør den ha gode glidepads (utskiftbare ikke et minus), og være middels tung/lett. Prisen vil jeg helst holde på maks 600 kroner, men kan muligens strekke meg litt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 vil anbefale en logitech g5 (min favoritt) eller en g9 (alle andre sin favoritt^^) eller en mx518 har fine taste men litt ekkelt grep syns JEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå