Sordal Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Inatt hadde jeg en kjemperar drøm Jeg drømte at jeg satt i en nedslitt gammel lenestol som var klissvåt av tennveske, stolen hadde en gang i fortiden tilhørt min eldgamle oldefarfar, den va brun med svarte rundinger som en gang iblandt ble omgjort til sekskanter med orange-grønn farge i midten. Leiligheten jeg satt i tilhørte min stefar som ikke eksisterte. Min stefar hadde aldri eid noen husdyr og hadde aldri planer og å skaffe seg en heller, det hadde han sagt til meg en gang vi var på tur i alpene i vest-tyskland. men med et bras kom en framdragende løve ut av soverommet til min stefar, den var stor å ildsint men det rare var at den ikke hadde noen manke, det lille som var av pels rundt hodet så ut som en 70-år gammel neandetaler som hadde kjempet i jakartaslagene i de eldre dager. Løven dro opp en gammel tobakkspakke fra tidemann tobakk som hadde hadde kibbet fra min elste søster som bodde i Molde fra hun var 2-5 år. Han røkte den i en full fart og slikket rein posen. Med et brak som kunne minne om en sådan øgle på størrelse med en lada som ikke hadde sett dagslys på over tre hundre år, kom min oldefarfar ut av soverommet i springfart og hoppet over løven med et byks, han dro fram en hagle og kvestet løven. deretter tok han en dans som ikke lignet grisen, drømmet sluttet med at han satt oppå ryggen til løven og rei borover tundraen. Endret 18. oktober 2007 av Sordal Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jaok? Skjønte jeg fint lite av, egentlig. Er det nå jeg spamme ned tråden med mine drømmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå