Gå til innhold

Hadde en kjemperar drøm!

Sordal

Anbefalte innlegg

Inatt hadde jeg en kjemperar drøm

Jeg drømte at jeg satt i en nedslitt gammel lenestol som var klissvåt av tennveske, stolen hadde en gang i fortiden tilhørt min eldgamle oldefarfar, den va brun med svarte rundinger som en gang iblandt ble omgjort til sekskanter med orange-grønn farge i midten. Leiligheten jeg satt i tilhørte min stefar som ikke eksisterte. Min stefar hadde aldri eid noen husdyr og hadde aldri planer og å skaffe seg en heller, det hadde han sagt til meg en gang vi var på tur i alpene i vest-tyskland. men med et bras kom en framdragende løve ut av soverommet til min stefar, den var stor å ildsint men det rare var at den ikke hadde noen manke, det lille som var av pels rundt hodet så ut som en 70-år gammel neandetaler som hadde kjempet i jakartaslagene i de eldre dager. Løven dro opp en gammel tobakkspakke fra tidemann tobakk som hadde hadde kibbet fra min elste søster som bodde i Molde fra hun var 2-5 år. Han røkte den i en full fart og slikket rein posen. Med et brak som kunne minne om en sådan øgle på størrelse med en lada som ikke hadde sett dagslys på over tre hundre år, kom min oldefarfar ut av soverommet i springfart og hoppet over løven med et byks, han dro fram en hagle og kvestet løven. deretter tok han en dans som ikke lignet grisen, drømmet sluttet med at han satt oppå ryggen til løven og rei borover tundraen.

Endret av Sordal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...