nazrm Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Veldig gøyalt spill dette her, og må si jeg flirte godt av CompanionCube og kakesnakket/sangen! Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Veldig uenig, trenger da ikke skyting hele tiden for at det skal være artig... Det trenger du ikke, men når 50% av underholdningen i spillet er kommentatorsporet syntes jeg ikke at selve gameplayet er bra nok. Når de nå har laget et spill hvor klassisk fysikk blir bøyd, hvorfor ikke legge til flere elementer enn bare en kloss, en knapp og en ball? Hvor er banene med variabel tyngdekraft, hvor er de friksjonsløse banene, vipper, avstandsbygging med klosser, "tikken" med en liten robotkanin, kampesteiner i god Indiana Jones stil og gravitasjons-rettnings-endreren? Det er så mye potensiale i et spill som dette men jeg mener det er ganske halvgjort slik det er nå. Noe må de jo la være igjen til Portal 2 Lenke til kommentar
drz Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Om dere ikke har besøkt hjemmesiden til Aperturelabs, så er det absolutt verdt å ta en kikk. www.aperturelabratories.com. Litt dos / kommandoline kunnskaper er greit å ha Hint: passordet er 'portal'. Brukernavn og passord til admin-brukeren finner du skrevet på veggen i selve spillet. Forøvrig, noen som føler seg lysten til å prøve ut kakeoppskriften? Haha det var virkelig genialt. Hvertfall når du skulle skrive inn den 64 tengs uni koden på slutten som hele tiden forandret seg når du først fikk se den. lurer på om det funker med printscreen også skrive inn den på slutten. Jeg ble bedt om å sitte pent stille før en eller annen robot kom å hentet meg. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kjøpte nå, dette ser fett ut. Trenger man høy iq eller? Sitte fast sånn som HL2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 End-credits-sangen er jo utrolig kul, nesten det beste i spillet Ellers er jo spillet som nevnt relativt kort, tror ikke jeg brukte 3t engang, var nok vesentlig nærmere 2. AtW Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Portal var vel mer ment som en tech demo fremfor et fullverdig spill eller episode spill. Tror det er som sagt valves lure måte å gjøre folk kjent med Portal gunneren på, for så å implementere den i Episode 3. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Syns dette var et genialt spill. Jeg spillte gjennom Portal med et smil hele tiden, og slutten var digg. End Credits sangen "Still Alive" var enormt artig. Det jeg syns var dårlig med spillet må være lengden, de 19 levlene gikk nok for fort og jeg ble litt skuffa når jeg kom til level 19, jeg syns det hadde gått for fort, men ellers et bra spill. Jeg vil gi det 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Slik får du tak i sangene fra Portal: http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars...om-your-install "There is almost no cake left!" "Zhe cake is a lie" ---> a lie! Endret 20. oktober 2007 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
helnudsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Utrolig morsomt og utfordrende spill Til dere som syntes det var så alt for kort, har dere da også brynt dere på bonusbrettene? Er akkurat ferdig med 'Advance Chambers' og da er jeg ferdig med 43% av spillet når jeg ser på "statistikken" under Achievements. 'Challenge Maps' står for tur og etter hvert åpnes opp (håper jeg) blant annet 'Terminal Velocity' (fall 30000 feet) og 'Long Jump' (jump 300 feet) så her er det mye å glede seg til. Noen som er 100% ferdig? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette er nok blant de beste "puzzle" spillene jeg har prøvd. Kan kanskje være litt frustrerende hvis man ikke skjønner hva man skal men... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette skal jeg teste ut i helgen Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg syns så absolutt det var ett underholdende spill, men syntes ikke det fortjener 9/10, ihvertfall ikke som stand alone kjøp, kjøper man orange box er det en annen sak. skal ha veldig bra karakter for nyskapende konsept (eller er det, Prey anyone?), men det blir for kort, særlig når jeg ser at sam & max spillene/episode får "bare" 7/10, de blir kritisert for å være for korte, men varer fortsatt 2-4 lenger Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette spillet kan være helt forjævlig forvirrende om man er trøtt Er vel på level 10 eller noe, tror jeg fortsetter i morgen. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Da var det rundet, 1-16 var jo ikke tankearbeid men 17-18-19 var saker, 4 sek igjen på bossen^^ Hva skjer om man ikke rekker det? Det diggeste var hoppe oppover flere ganger ,tenk fort ny portal for hvert stepp^^ Endret 21. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da var det rundet, 1-16 var jo ikke tankearbeid men 17-18-19 var saker, 4 sek igjen på bossen^^ Hva skjer om man ikke rekker det? Du dør og må loade. Lenke til kommentar
Kontorista Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Grei nok med god grafikk, men for å väre ärlig så var det ikke noe spesielt kult. The Incredible Machine greiene er faktisk mer givende. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Yay, klart alle på advanced.Det å få til ting på få skritt virker for meg umulig. 4 skritt var det en som klarte på en bane på Youtube. Det å klare det med så få portaler som mulig er derimot mer oppnåelig. Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har spillt gjennom spillet 2 ganger nå, synes dette var helt genialt! Håper at det er slik noen her sier at dette er en sak som skal brukes i HL2:Ep3. Får ikke credits sangen ut av hodet "This was a triumph!" Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Alt går egentlig veldig greit. En må bare huske på å tenke litt utenfor boksen. En trenger ikke gjøre alle tingene på hver brett for å si det slik. Nå for å finne ut hvor de 2 siste kamerane er så jeg kan få fullført den siste achivmenten. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Helt fullstendig genialt spill! 10/10 Jeg bøyer meg i støvet for Valve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg