Joachim_F Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Portal er som et saftig og deilig stykke sjokoladekake, og bør smakes av absolutt alle. Les mer Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 The cake is a lie! Mest geniale spillet på lenge - genialt konsept, genial humor. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ganske sykt spill det der. (Tenker ikke på selve spillkonseptet men selve gjennomførelsen). Hadde spesielt sansen for "Weighted Companion Cube" Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg elsker den traileren... jeg begynner å le vær gang.... Ser spenende ut =D Gleder meg til omtale på TF2 og HL2 EP2 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Dette spillet er et av de få spillene som gjør at du sitter igjen med en fuzzy feeling inside når du runner det. Jeg mener hvem kan glemme: The Cake, The companion cube, turretene og sluttcreditsene? Endret 18. oktober 2007 av Nailer Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) http://ahk057.com/music/portal_still_alive.mp3 (stor spoiler hvis du ikke har spilt gjennom spillet) Endret 18. oktober 2007 av Joachim_F Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Et spill som absolutt er verdt å prøve. Har du ikke prøvd det, så skaff deg spillet ASAP! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ser ut som om jeg må knekke til på Portal og Team Fortress 2... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Bare 9/10? Skuffende Neida, et ufatterlig bra gjennomført spill, selv om det er kort så er det så bra gjennomtenkt. Endret 18. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg likte de høflige laserturret'ene med den søte stemmen. Vil ha en sånn... Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 9/10 er fortjent. Genialt spill, alle må prøve dette. Liker godt hvordan de krydrer opplevelsen med f.eks. beskjedene i de skjulte rommene og det sparsommelige men mystiske soundtracket som dukker opp. Satt med en litt creepy følelse gjennom spillet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Haha, ja - ser for meg en tyv som bryter seg inn her på natta, "there you are". -- Skulle ønsket Portal fikk 10/10, syns faktisk det hadde vært fortjent, er uten tvil det beste spillet jeg har spilt på mange år. Lengden er kanskje det som trekker ned litt hos meg, men så har man heldigvis kommentarmodus, samt bonus brett. GlaDOS kommer med utrolig mange gullkorn, "after this test is concluded, cake and grief consuling will be availble". Endret 18. oktober 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Stikko: Lengden på spillet for meg hvertfall trakk ikke ned i det hele tatt. Det var ikke så langt at jeg ble lei gåtene, og det var ikke så kort at jeg ble sur. Ble litt skuffende når jeg så hvor fort hver del gikk, men når jeg plutselig oppdaget en vei jeg kunne unslippe flammene så følte jeg en stor glede. Endret 18. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ferdig med spillet nå. For et genialt spill! Rulleteksten. Lenke til kommentar
Noes Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Portal er et imponerende spill må jeg si selv om det ikke varer lenge, og jeg kan bare håpe om at Valve kommer til å utnytter mer av Portals egenskap i fremtiden. "The cake is a lie" og "Ops someone cut the cake" Bare genialt! Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Eg hadde tenkt meg kake til bursdagen min, så eg får kanskje gi spelet ein sjanse. Det er ikkje så ofte eit spel får meir eller mindre utelukkande gode kommentarar. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Flott anmeldelse, jeg må si meg helt enig i at dette spillet rett og slett er genialt. Som flere nevner, så er det jo et ganske kort spill. Det stemmer jo egentlig, det er jo igrunn et veldig kort spill. Men på en måte ser jeg ikke på dette som et "fullverdig"(mulig feil ord å bruke) spill, men heller et "mellom-puzzle-spill", for å legge til litt i ekstra underholdning i "The Orange Box", samtidig som de demonstrerer Source-motoren og dens muligheter. Det enkle gameplayet, baktanken og som nevnt humoren, gjør ene og alene spillet til en vinner. Nå venter jeg bare på en anmeldelse av HL2: EP2, som etter min mening også fortjener mye hederlig omtale! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Stikko: Lengden på spillet for meg hvertfall trakk ikke ned i det hele tatt. Det var ikke så langt at jeg ble lei gåtene, og det var ikke så kort at jeg ble sur. Ble litt skuffende når jeg så hvor fort hver del gikk, men når jeg plutselig oppdaget en vei jeg kunne unslippe flammene så følte jeg en stor glede. Jeg følte meg litt snurt over at det var så fort over, og i likhet med deg "holdt jeg på" å bli enda litt surere - da flammene kom tenkte jeg "ka farsken, det var da veldig fort over" Endret 18. oktober 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Likte også godt kommentaren til de sympatiske turretene når du dyttet dem overende: "I don't hate you" & "I don't blame you" Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Companion Cube-plysjfigurer skal komme i Valve Store en gang før jul også ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg