Henrikenn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan fjerner jeg nummeret mitt fra gulesider? Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du kan for eksempel kontakte operatøren din og få dem til å reservere nummeret. Mvh, Sitronkake Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan fjerner jeg nummeret mitt fra gulesider? Mulig du kan kontakte Gulesider, men uansett skal det gå dersom du kontakter leverandøren av abonnementet ditt, og ber dem om at du ikke vil ha nummeret i elektroniske telefonregistre (evt. også papirtelefonbøker). Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har du Netcom eller Telenor kan du selv gjøre dette via mine sider. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Koster det penger? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Koster det penger? Nei. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Koster det penger? Nei. Kan du gi meg step by step på Telenor sine sider? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 du gjør dette på gulesider.no bare registrer deg, gå inn på Mine sider, så finner du nok frem. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 du gjør dette på gulesider.nobare registrer deg, gå inn på Mine sider, så finner du nok frem. Har ikke prøvd dette på Gule Sider før, men gjorde som du foreslo. Det funket kjempeflott, og jeg kunne velge hvilke nummer som skulle slettes, eller om jeg i det hele tatt skulle stå i katalogen. Dessuten kunne jeg legge til numre. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Koster det penger? Nei. Kan du gi meg step by step på Telenor sine sider? Du finner det under mine tjenester, tror jeg, etter at du har logget deg inn! Der kan du velge om du vil reservere deg mot papirkatalogen, webkataloger, og/eller opplysning på telefon/sms! Da forsvinner det fra alle opplysningstjenestene, og ikke bare gulesider.no Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, Enkleste måten og gjøre dette på er og ringe operatøren. Du sier at du ønsker og ta bort nr fra opplysningen. Nr blir ikke hemmelig, eneste du gjør er og reservere deg mot opplysning og katalog tjenester. Husk at hvis du fjerner nr på gulesider må du også gjøre det på 1881 og 1880 osv. Alle katalog tjeneste firma, får filer fra alle operatører 2 ganger i uken og oppdaterer etter hvem som ønsker og ha nr tilgjengelig for allmenheten. Hilsen en som jobber innen telekom Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, Enkleste måten og gjøre dette på er og ringe operatøren. Du sier at du ønsker og ta bort nr fra opplysningen. Nr blir ikke hemmelig, eneste du gjør er og reservere deg mot opplysning og katalog tjenester. Husk at hvis du fjerner nr på gulesider må du også gjøre det på 1881 og 1880 osv. Alle katalog tjeneste firma, får filer fra alle operatører 2 ganger i uken og oppdaterer etter hvem som ønsker og ha nr tilgjengelig for allmenheten. Hilsen en som jobber innen telekom Den er grei! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå