Kake24 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Her er Hijackthis loggen til lillebroren min, kan noen hjelpe meg med å finne ut hva som bør slettes? Takk for hjelpen Loggen er fjernet. Endret 20. oktober 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det var mye grums i den loggen ja. Kunn nok ha tatt det meste,men det er bedere og la norbat ta det når det er så mye. Endret 18. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har sendt han en PM, takk for tipset. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hent Fixwareout Legg filen på skrivebordet og dobbeltklikk på den. Klikk Next -> Install. Sjekk at det er avkrysset i 'Run fixit'. Klikk Finish og fixet vil starte. Følg instruksjonen. Restart PC-en når du blir bedt om det. Oppstarten vil ta litt lengre tid en normalt ..... Når PC-en har restartet følger du bare instruksjonen som kommer på skjermen. Hent deretter Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Post loggfilen fra combofix (vanligvis c:\combofix.txt) sammen med ny hjt-logg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Takk for svar. Her kommer Combofix loggen først og hijackthis sist. Loggen er fjernet. Endret 20. oktober 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Start hjt, velg "Do a system scan only", sett merke framfor følgende linjer og klikk Fix checked: O4 - HKCU\..\Run: [Error Safe] "C:\Programfiler\Error Safe Free\ers.exe" /min O4 - Startup: PowerReg Scheduler V3.exe O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/f...tup1.0.0.15.cab Hvis du ikke har et antispywareprog. kan du laste ned SuperAntispyware (gratisversjonen): SAS, installer, oppdater og kjør en full (Complete) scan. Hvordan kjører PC-en? Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) "C:\Documents and Settings\NAVN FJERNET\Skrivebord\HiJackThis.exe" "C:\Programfiler\DAEMON Tools\daemon.exe" Utrolig hvordan folk gir bort mer informasjon enn dem egentlig tror... Endret 20. oktober 2007 av MindTooth Fjernet navn... Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ja, jeg så det nå Jeg tenkte at jeg kunne slette loggen når jeg er ferdig med å ordne litt opp på PC-en hans. norbat: Jeg har fjernet det du sa, installert SAS og kjørt complete scan. SAS fant en del groms som er fjernet nå. Er det noe mer som jeg burde gjøre? Det virker forresten som at PC-en kjører greit nå. Endret 19. oktober 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det kunne vært greit å sett en ny hjt-logg. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Den er grei Her kommer den. Loggen er fjernet. Endret 20. oktober 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror vi kan friskmelde PC-en Litt opprydding: Last ned CCleaner. Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'. Kjør også noen runder med 'Register'til det ikke finner flere feil. Du bør nullstille gjenopprettingsmappa slik at du ikke blir infisert ved en evt. systemgjenoppretting. Kontrollpanel->system->systemgjenoppretting . Sett merke framfor "Slå av Systemgjenopprettingen .....", restart pc, fjern merket igjen for å aktivere funksjonen. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Flott, jeg skal gjøre som du sier. Tusen takk for hjelpen! Jeg leste forresten at man kanskje burde endre navnet til HijackThis, tror du at dette kan være lurt? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I ditt tilfelle burde ikke det være nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå