Marius88 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Har en DVI -> HDMI kabel fra PC-en til TV'n som er en LG32LB2R, og bildet fungerer jo bra, men jeg finner ingen måte å få kjørte lyden på HDMI kanalen. Hadde slike kabler liggende, og trodde det var riktig: http://www.clasohlson.no/Archive/images/pr..._063933_830.jpg Eneste jeg får til er å få lyd på component kanalen, med da blir det jo selvsagt ikke bilde. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Dette står i bruksanvisningen (nederst på side 25)...... 1. Koble DVI-utgangen på PC-en til HDMI1(DVI) IN-kontakten på apparatet. 2. Koble lydutgangen på PC-en til AUDIO (RGB/DVI)-kontakten på apparatet. Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Da har du en annen bruksanvisning enn meg. Står ikke noe om det i min. Er ikke engang 25 sider. Der du sa jeg skulle koble er det jo bare en inngang. Får jeg brukt den kabelen jeg har nå da? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lydkabelen du trenger er en kabel med 3,5 mm stereo minijack i begge ender. Bruksanvisning for din og noen andre liknende modeller:lg32LB2R.pdf Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Okei. Forresten, er det noen fasit på hva som er den lureste oppløsningen å kjøre? Mener jeg leste at den naturlige oppløsningen på skjermen er 1366x768, det nærmeste jeg kommer det er 1360x768. Vil det da være best å kjøre på denne? Eller vil det være best å sette oppløsningen til 1280x720, som stort sett også er oppløsningen på de seriene jeg ser på TV'n via PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå