-Mav- Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hører snakk om prod eller noe som ødelegger boksen, er det overheting eller? Xboxen min bråker noe helt vanvittig når jeg har spiller, men roer seg ganske mye ned når jeg går ut av spillet til xbox dashboard. Men er likevel mye støy. Hvor normalt er dette, og kan det fikses? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er DVD-drevet som bråker når du spiller. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) RROD(red ring of death/doom) det er en feil i xboxen som kan føre til at den ikke funker til slutt og då må sende den til MS for reperasjon.. om du er villig til og offre garantien er dett: http://www.x-clamp-fix.com/ en mulighet for deg.. noe jeg selv skal gjøre når min ryker..(bemerker:NÅR min ryker) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846398&hl= styler den opp når jeg er i gang og jeg.. Endret 18. oktober 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Enkelt svar, når du spiller så bråker boksen så mye, og jeg kan garantere det ikke er noe unormalt. Man merker en kraftig reduksjon i støy i det øyeblikket dvd drevet stopper.. Get used to it:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er DVD-drevet som bråker når du spiller. er er faktisk, forskjellig fra spill til spill, Halo 3 bråker mer en The Orange Box.. merkelig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er DVD-drevet som bråker når du spiller. er er faktisk, forskjellig fra spill til spill, Halo 3 bråker mer en The Orange Box.. merkelig Nå vet jeg ikke helt hva du mente med de første ordene? Men at det er forskjellig fra spill til spill har jeg ikke oppdaget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 vell når jeg har i Halo 3 bråker den mer enn med HL Orange box... vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hos meg braaker det ogsaa etter hvilke spill som staar i den. Halo 3 snurrer konstant og braaker derfor ganske mye, viva pinata laster ikke saa ofte og braaker derfor ikke mye utenom akkurat naar nye data maa lastes inn. Perfect dark og project gotham racing 3 er de som braaker mest hos meg iallfall. Min xbox 360 er forresten av forste lasset med x360 som kom her i europa siden den ble kjopt i romjulen 2005, og den holder fortsatt koken, selv om jeg engang fikk et rodt lys den gang da ghost recon advanced warfighter ble lansert. Endret 18. oktober 2007 av Eddie81 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er DVD-drevet som bråker når du spiller. er er faktisk, forskjellig fra spill til spill, Halo 3 bråker mer en The Orange Box.. merkelig Husker PGR3 bråkte noe meir enn f.eks Condemned. Men mitt Halo3 roer sag faktisk ned til tider, nesten som om nåt ting er lastet inn så tar den ein fortjent pause Lenke til kommentar
-Mav- Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ok, takker for alle svar. Får vel bare venne meg til at den bråker. Men hva kan jeg forvente meg av Prod, er det noe som skjer med alle maskiner etterhvert? Om det skjer etter at garantien har gått ut så er det ingenting microsoft kan hjelpe med? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Men hva kan jeg forvente meg av Prod, er det noe som skjer med alle maskiner etterhvert? Om det skjer etter at garantien har gått ut så er det ingenting microsoft kan hjelpe med? RROD, ikke Prod Det skjer ikke med alle, men det har vært anslått at ca. 1/3 av alle 360-maskiner får RROD og må sendes til reparasjon (i ekstreme tilfeller har det vel vært personer som har værdt nødt til å sende inn maskiinen 5-6 ganger). Når det gjelder garantispørsmplet, så er jeg usikker. Det er sikkert andre som har bedre peiling på akkurat det enn meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå