Rabbid Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sitter selv aa drikker 0.5l Euroshopper energidrikk, de smaker jo alle likt uansett Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 I sverige har de snus med taurin Men folk sier den smaker piss og andre avfallsstoffer. Men Red Bull er digg! Sat tpå LAN og spiste skinke (ja) og drakk Red bull Digg!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Alle energydrikker jeg har smakt smaker det samme: Guarana. Hvorfor kan ikke de som lager dem la de smake noe annet? Vel nå har den kommet! PureRush smaker ikke kun Guarana! Ingen av de to PureRushene gjør vel egentlig det, dog, jeg trodde den ene het Guarana til jeg så godt på boksen og leste Guanabana. *elsk* Konsumerer flere av de, fordi de er gode, ikke fordi de gir meg noe særlig energi eller noe Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 For en underholdende tråd, "det er så LATTERLIG at norge ikke har samme utvalg som USA osv!!1111111 I wantz my red bull (". Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 For en underholdende tråd, "det er så LATTERLIG at norge ikke har samme utvalg som USA osv!!1111111 I wantz my red bull (".Red Bull er oppskrytt gift Er lovlig her, smaker ikke noe særlig annerledes synes naa jeg. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Av alle ting ... for et drygt år siden så sende jeg mail til de som lager darkdog og lurte på om de skulle GJENINFØRE det i norge igjen. Men de NEKTET PLENT OG HARDT på at det noen gang var solgt darkdog i norge Prøvde å overbevise dem med bilder og greier, men nei. De nekta plent. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 SoBe pure rush er sykt god! spessielt den Guanbana versjonen. Beste jeg har smakt. Noen som vet om de selgest på "brett" i svergie? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 What.. Til og med jeg husker å ha kjøpt Dark Dog i Norge. For noen tusseladder Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Husker definitivt at Dark Dog ble solgt på små gule flasker for en god del år siden, ja.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, både på boks og på flaske. Evig savn. Dog, selv kunne jeg tenkt meg å få kjøpt Erektus, Semtex og Power Point her i Norge i stedet for det vi har nå, vel, bortsett fra SoBe da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg husker også DarkDog, luktet litt som rødbrus mener jeg å huske Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg husker ikke hvordan det smakte, da. Men så drakk jeg vel ikke mer enn én boks. Kliss. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 vill ha bawls jeg...husker jeg drakk den på digilab for 3 år siden men den blå glass flaska... men vet at du får jo kjøpt pink panter og som er en form for energi drekke da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 vill ha bawls jeg...husker jeg drakk den på digilab for 3 år siden men den blå glass flaska... men vet at du får jo kjøpt pink panter og som er en form for energi drekke da panther er skvip! Det er den desidert dårligste energi drikken! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 vill ha bawls jeg...husker jeg drakk den på digilab for 3 år siden men den blå glass flaska... men vet at du får jo kjøpt pink panter og som er en form for energi drekke da panther er skvip! Det er den desidert dårligste energi drikken! jaok, har ikke smakt den jeg så kan ikke beskrfte eller avbekrefte det Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 vill ha bawls jeg...husker jeg drakk den på digilab for 3 år siden men den blå glass flaska... men vet at du får jo kjøpt pink panter og som er en form for energi drekke da WANT BAWLS! shit was cash! Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) men vet at du får jo kjøpt pink panter og som er en form for energi drekke da www.pantherenergy.no Selve drikken smaker tørr slush, men slushen.. Elsk! Endret 25. mars 2009 av acido Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er dark dog blitt forbudt det da, eller? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Omg nå kom jeg plutselig på Blue Jeans! Det var jo den som smakte desidert best back in the days! Flere som likte denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå