Simenrf Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Fordi det er veldig godt! Og man blir mer våken av det! Noen som vet om noen lister over hvilket land som selger visse energidrikker Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Selger de like mange energidrikker i Danmark som i Norge? Eller fler? Har bare sett burn, battery og cult i Danmark. Akkurat som Norge har tre stykker burn, battery og shot. Selger de flere? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Vil ha Red Bull i Norge! Noen som blir med på å lage en Facebookgruppe? Var jo noen som gjorde det med Urge. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Redbull er ulovelig, tror neppe staten bryr seg om Facebook og hvertfall ikke kongen som legger til og fjerner lovene Endret 2. august 2008 av samebror Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Alle energydrikker jeg har smakt smaker det samme: Guarana. Hvorfor kan ikke de som lager dem la de smake noe annet? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kaffe > sukkershot. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skal arrangere et lan, og lurer på hvordan mulighetene for å slege Red Bull der er. Visst jeg får tak i Red Bull, er det da lov til å "gi" dette med på kjøpet, visst noen f.eks. kjøper en tyggis til 25 kr? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 det er fortsatt ulovlig... Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 det er fortsatt ulovlig... Ble ikke dette gjort på TG elns, for noen år siden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Varen du gir ut gratis er jo ulovlig i Norge. Så jeg kan ikke se noen grunn til at det skal bli lovlig dersom de kjøper en pakke tyggis sammen med den? Satt på spissen: Hvis du kjøper en pastilleske så får du med 0.5g Hasj. Skjønner at dette er et dårlig eksempel, men allikevel ser jeg ingen grunn til at dette skal være lovlig. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 hvorfor selger de ikke MAGIC i norge,de selgte den visst i sverige før,meget god drikk? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Skal arrangere et lan, og lurer på hvordan mulighetene for å slege Red Bull der er. Visst jeg får tak i Red Bull, er det da lov til å "gi" dette med på kjøpet, visst noen f.eks. kjøper en tyggis til 25 kr? Sikkert ikke lovlig, men jeg tviler på at noen kommer til å bry seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Alle energydrikker jeg har smakt smaker det samme: Guarana. Hvorfor kan ikke de som lager dem la de smake noe annet? Vel nå har den kommet! PureRush smaker ikke kun Guarana! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sobe Rød (husker ikke hva det sto på den) smaker ikke guarana, men heller skogsbæryogurth. Litt merkelig smak egentlig. Dog de selger den kun på butikker som Ultra, Obs etc. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Digger den gule, det er helt klart best av de to. Genial å blande drinker med også. Kom hjem fra svergie med et brett Monster i stad. Testet den nå og det var god smak. Annerledes enn de fleste, søtere ettersmak. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sobe Rød (husker ikke hva det sto på den) smaker ikke guarana, men heller skogsbæryogurth. Litt merkelig smak egentlig. Dog de selger den kun på butikker som Ultra, Obs etc. Har da funnet den på Meny og Spar... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har den på rema 1000 atmed her. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sobe Pure Rush blir solgt omtrent overalt i Stavanger i hvert fall. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) hvorfor selger de ikke MAGIC i norge,de selgte den visst i sverige før,meget god drikk? HÆ ... du kan ikke være gamle gutten. Dessuten så heter det "solgte". Magic var den første energydrikken jeg fant i butikk i Nord-Trøndelag. Og etter kom dark dog diltende (som forøvrig er genial på liten gul søt flaske). Husker ikke når jeg så den sist dog ... Forøvrig synes jeg det burde være flere sukkerfrie energydrinker. Slik at vi med diabetes også kan nyte smaken. Endret 15. mars 2009 av JKJK Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Sukk. Jeg savner Dark Dog. +1. Likte også veldig godt Bawls Guarana, men den er visst umulig å få tak i lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå