Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 joa, men det er ikke så dyrt, + det er sjokolade Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det som også er gøy med energidrikker er man f.eks. kan blande med alkohol Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 skal slutte å smugle øl over grensa.... energydrinks blir det! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det som også er gøy med energidrikker er man f.eks. kan blande med alkohol Seff, battery og jeger er jo en ganske god slager. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det som også er gøy med energidrikker er man f.eks. kan blande med alkohol Når det gjelder det også så er det taurinen som spiller inn. Det er langt farligere å blande redbull og sprit, enn battery og sprit Energy drinks have a lot of stimulants in them like ginseng and taurine, while alcohol is a depressant so by mixing the two you're sending mixed messages to your nervous system which can cause cardiac related problems. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tviler på at det blir stoppet i tollen, men er det koffein du vil ha så tror jeg ville vært billigere med å bare kjøpe tabletter. Er umulig å få koffeintabeletter igjennom tollen. Har prøvd tre ganger, jeg Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Av alt jeg har smakt er det ingenting som kommer i nærheten av X-RAY! X. Ray Energy Drink Anprisninger: Be different. X-RAY your drink for the taste of strong power. Strong power drink. Producent/importør Harboes Bryggeri A/S Indhold 250 ml Pris 7,95 Pris pr. liter 31,8 Ingredienser: Vand, sukker, carbondioxid, syre (citronsyre), aroma, guaranaekstrakt, farvestof (E150d) og koffein. Næringsstoffer pr. 100 ml Energi 49 kcal Protein <0,1 g Fedt <0,1 g Kulhydrat 12 g Noen som veit om det er mulig i importere denne herligheten inn til landet? Hadde gjort seg med 20-30 kasser. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Norge har så få energidrikker! Vedder på at Afghanistan selger flere enn oss! Vanlige energidrikker du får i Norge: Burn, Battery og Shot. Det har de på de fleste dagligvareforetninger. Så er det vel kanskje noen få bensinstasjoner som selger Bomba eller Cult? Og hva med Sverige da? Hvorfor skal de få så mye energidrikker? Farlig med Red Bull? Folk har dødd av vann også.... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ja!! er for få av dem her... sku ønske vi hadde red bull Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Det er sikkert noen som har dødd av kaffe og, siden det er mye mer koffein enn i Red Bull. Skjønner altså ikke hvorfor det er så farlig med Red Bull og andre energidrikker med taurin i? Var i syden i sommerferien (Bulgaria Sunny Beach) Kjøpte 2 brett med red bull med meg hjem. Drakk i snitt 4 hver dag. Og 12 på ett LAN-party merka ingen ristninger eller noe sånt i kroppen? Bare hyper! :!: Og hvorfor skal det være 15-års grense på norsk Burn? Er ikke den mye mindre i enn f.eks den Amerikanske? (ta meg bakfra hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Og forresten hvis dere skal finne på å dra til Bulgaria på ferie, kan jeg sterkt anbefale å smake på denne energidrikken: Den er DRIT god, mye bedre enn Red Bull, du kan få 0,4 liters flaske for 1.3 leva (ca. 6-7 norske kr) og du kan få den i 2liters flaske!!!! 4.5 leva (19kr) kjøpte også masse sånne! anbefales sterkt!! kan du se ett lite filmklipp fra 2liters flasken! til 19-20 norske kr! (4.5 leva elns.) Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 LOL! Noen som vet om noen partier som aksepterer Red Bull osv? Da skal jeg stemme på dem! Neida.... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Er det ingen andre energydrikker i Norge enn Battery, Burn og Shot?? Har bare sett en drikk som heter Bomba på en bensinstasjon langt ute på Finnmarksvidda faktiskt! Det er det eneste. Og hvor ble det av Dark Dogen? Hvorfor forsvant den? Noen som har sett den igjen? Og jeg lurer på hvorfor de selger tobakk og sigaretter i Norge og ikke Red Bull? Er det liksom farligere? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Enig, jeg vill ha Redbull! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva er det som er så spesielt med Energydrikker? ER klar over at de inneholder store mengder med koffein, men hva er vitsen? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva er det som er så spesielt med Energydrikker? ER klar over at de inneholder store mengder med koffein, men hva er vitsen? det er godt ? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg liker at de inneholder en del andre ting som kaffe ikke har. Sånn som B-vitaminer, ginseng osv. Ingenting vekker meg om morgenen som en boks med Monster! Dessuten er det veldig godt å blande med Jäger. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Monster, hva er det? Er det godt? Får du kjøpt det i Sverige? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjempegodt! Litt søtt kanskje, men ikke den typiske energidrikk-smaken. Jeg har bare sett det i USA, men det ser slik ut. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hva er nå egentlig vitsen med å proppe i seg disse "energy" drinkene da?. Er dere alle fallskjermjegere eller? Vann og annen leskedrikk er det jo nok av . Endret 7. februar 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå