Simenrf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei, synes ikke dere at det er alt for få energydrikker i Norge? I sammenliknet med andre land hvertfall! Er det ikke bare Battery, Burn og Shot som går ann å få tak i? Går det ikke ann å få tak i Dark Dog, Magic og Bomba lengre? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hm ja det er lite energi drikker her ! =( burde vært Redbull, X-ray og cult her også hvertfall ! =P Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bomba har dei hatt her i landet, meiner eg skal flaska liggande ein plass... Dei tar sikkert ikkje inn så mykje energidrikker pga lite salg av det... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 cult , bomba selges fortsatt i norge.. cult smake IKKJE bra.. sånn søt jævlig honning ettersmak.. forferdelig.. syns det finnes nok jeg.. eneste jeg savner er jo red bull... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg mener at jeg kanskje har sett Bomba 1 gang (jævlig lenge siden) Men Cult?? Aldri sett før! Hvis det er i Norge er det hvertfall ekstremt sjelden drikk. Og hvorfor er Dark Dog tatt ut av markedet? Den drikken var jo genial! Norge har altfor strenge lover til sånne drikker i forhold til andre land! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 mange av utestedene i i denne byen bruker Cult istedenfor battery... og jeg tror jeg har sett cult på Meny eller Maxi Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sukk. Jeg savner Dark Dog. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 er flere enn det du nevner. her jeg bor har vi dette: burn battery shot bomba hurrycane Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Cult er dansk så de har den overalt i danmark i 1/2 l bokser. den er ganske så oppkvikkende, og jeg syns den smaker litt godt til å være en energi drikk (: Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 klarer ikke den.. den ekkle søte honning ettersmaken ødelegger alt.. smakte den i danmark for 7-8 år siden.. hatet den da... og så smakte jeg den igjen for 1 års tid siden.. hater den enda.. ekkel.. rett å slett Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kunne tenkt meg å prøvd Cocaine. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vil ha Red Bull inn i norge Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vil ha Red Bull inn i norge henger meg på den, er ikke så farlig vel? de selger det over alt untatt i norge Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Red Bull hadde vært fint. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Kunne tenkt meg å prøvd Cocaine. Cocaine supposedly tastes like a "fruity fireball", with a burning and numbing down the throat. Often times this is reported as soothing but others complain that the feeling is uncomfortable. -- Red Bull smaker jo piss Endret 23. oktober 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kjipe norge tar seg bryet å ta ut koffein fra drinkene som er her (av ukjente årsaker), og siden de har tatt seg bryet til å ødelegge for oss, vil de ha høyere priser på stoffet!!!11 I norge er det halvparten av kofeinen som det er i svergie på de drinkene som er felles, og høyere pris på de! Noen ganger blir jeg kvalm av slike patetiske påfunn! HVA ER LOGIKKEN I Å ØDELEGGE SELVE PRINSIPPET MED ENERGIDRINKENE?!?!?!?!?!?+ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja jøss... Etter eit normalt forbruk av diverse andre energi drikker hadde du våre ferdig med lik mengde av cocaine. Viser til wiki: According to the marketing, it is "The Legal Alternative" to cocaine. It contains three and a half times as much caffeine as the leading energy drink, Red Bull Lenke til kommentar
mkon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Red bull konsentrat er rimelig krafitge saker. Satt og rista og klødde som fan i hele kroppen etter en slik flaske. Sirup lignende veske som smeller:D Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Red bull konsentrat er rimelig krafitge saker. Satt og rista og klødde som fan i hele kroppen etter en slik flaske. Sirup lignende veske som smeller:D keg var i syden. hadde sovet 9 timer da også gikk jeg og kjøpte en red bull 1 time etter på så la jeg meg til og sove. var en boxs på 250 ml. ser ikke problemet Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 det er vel av slike årsaker som hjertestopp og død som er årsaken til at norke ikke tar inn red bull, er ikke noe expert jeg ... men har vel vært noen episoder der alkohol og redbull er farligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå