Gå til innhold

For få energydrikker!

Simenrf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at jeg kanskje har sett Bomba 1 gang (jævlig lenge siden)

Men Cult?? Aldri sett før! Hvis det er i Norge er det hvertfall ekstremt sjelden drikk.

Og hvorfor er Dark Dog tatt ut av markedet? Den drikken var jo genial!

Norge har altfor strenge lover til sånne drikker i forhold til andre land!

Lenke til kommentar

Kjipe norge tar seg bryet å ta ut koffein fra drinkene som er her (av ukjente årsaker), og siden de har tatt seg bryet til å ødelegge for oss, vil de ha høyere priser på stoffet!!!11

I norge er det halvparten av kofeinen som det er i svergie på de drinkene som er felles, og høyere pris på de!

Noen ganger blir jeg kvalm av slike patetiske påfunn! HVA ER LOGIKKEN I Å ØDELEGGE SELVE PRINSIPPET MED ENERGIDRINKENE?!?!?!?!?!?+

Lenke til kommentar

Ja jøss... Etter eit normalt forbruk av diverse andre energi drikker hadde du våre ferdig med lik mengde av cocaine.

Viser til wiki:

According to the marketing, it is "The Legal Alternative" to cocaine. It contains three and a half times as much caffeine as the leading energy drink, Red Bull
Lenke til kommentar
Red bull konsentrat er rimelig krafitge saker. Satt og rista og klødde som fan i hele kroppen etter en slik flaske. Sirup lignende veske som smeller:D

keg var i syden. hadde sovet 9 timer da også gikk jeg og kjøpte en red bull 1 time etter på så la jeg meg til og sove.

var en boxs på 250 ml. ser ikke problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...