BigJaffa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har også strekkmerker på en merkelig plass, uten at jeg helt kan fatte hvorfor (Ikke på). Jeg er ikke akkurat norges feiteste for å si det sånn. Kan vel hende du får dem når du vesker veldig raskt, siden det ytterste laget av hud er ganske stramt. De kommer vel heller ikke bort, men blir mindre og mindre synlig ettersom tiden går. Lo litt da eg leste denne Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan vel hende du får dem når du vesker veldig raskt, Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan vel hende du får dem når du vesker veldig raskt, ?? Still don't get it... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det var en skrivefeil som trådstarter mente var morsom... Syntes ikke den var å hysterisk... Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vesker? Ungen er dum som et brød! Dagens ungdom.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 synes det er morsomt når noen poster gullkorn som få synes er morsomt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tidenes skrivefeil, da. Går det an, liksom?!? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hvem bryr seg om leifer som ikke er gjort med vilje? Ikke jeg. Han fyren skrev litt feil. Jeg bruker faktisk ingenting energi på og dekode det ordet til vokse. Jeg skjønner med en gang hva det er. Folk som pirker på det skal nesten virke overlegne over andre om at de fant feilen. Jeg gir planke satan i uheldige leifer. Jeg blir kanskje litt småirritert om noen skriver rett på dialekt uten at det er bestemt på forhånd, men jeg pirker faen ikke på det, de kan være unge folk. Folk med dysleksi. Jeg selv har dysleksi, men har "vokst" fra det. Endret 3. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nei, var ikke noe spesielt morsomt dette. Ikke noe gullkorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå