Gå til innhold

Amentio og svar på retur ved doa produkter?


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Kjøpte en bærbar pc fra amentio fordi den var biligst der. når jeg pakker opp maskinen og setter den på viser det seg etter en stund at den ikke lader. sendte selvsagt mail til butikken med en gang for å si fra og la også inn en retur via sidene deres dette er nå 3 dager siden og de har enda ikke kommet tilbake med noen løsning.

 

Er dette et kjent problem med disse er de pengene jeg la i laptoppen bare bortkasta fordi jeg kommer til å få masse jobb med og få en som fungerer eller?

 

noen som har erfaringer der?

 

takker for svar

 

mvh

Christer

Endret av elronx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens.

 

Kjøpte en bærbar pc fra amentio fordi den var biligst der. når jeg pakker opp maskinen og setter den på viser det seg etter en stund at den ikke lader. sendte selvsagt mail til butikken med en gang for å si fra og la også inn en retur via sidene deres dette er nå 3 dager siden og de har enda ikke kommet tilbake med noen løsning.

 

Er dette et kjent problem med disse er de pengene jeg la i laptoppen bare bortkasta fordi jeg kommer til å få masse jobb med og få en som fungerer eller?

 

noen som har erfaringer der?

 

takker for svar

 

mvh

Christer

 

Den korte versjonen er at amentio ikke svarer på epost i noen nevneverdig grad. Du må ringe dem og velge "sentralbordet" og si hva det gjelder først :\

 

Selv kontaktet jeg forbrukerrådet i dag, etter at det har gått en måned i forbindelse med reperasjon av defekt powersupply. Sender brev i morgen med to ukers frist til å håndtere det før jeg tar ut forliksklage.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Takker også for opplysningen om sentralbordet, fikk svar på det jeg lurte på. Mente å huske at mail ikke var å anbefale fra tidligere (Har handlet der flere ganger og ikke hatt noe problem foreløpig). Når jeg bestiller fra et sted der varene som regel er billigst synes jeg også forventningene om support osv. bør senkes en tanke. Feil på tilbehør som strømadaptere kan man også ta direkte mot produsenten av hovedproduktet.

Lenke til kommentar

satt bare 20 min i "kø" før en så denne tråden. Damen ved sentralbordet sa en måtte bruke nettet ved retursak så har gjort det.

 

Men etter å ha lest tilbakemeldinger, så er det ikke oppmuntrende.

 

En mybook 500GB med delayed write error, som til slutt ikke dukker opp på noen maskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...