P0nduz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hei folkens. Kjøpte en bærbar pc fra amentio fordi den var biligst der. når jeg pakker opp maskinen og setter den på viser det seg etter en stund at den ikke lader. sendte selvsagt mail til butikken med en gang for å si fra og la også inn en retur via sidene deres dette er nå 3 dager siden og de har enda ikke kommet tilbake med noen løsning. Er dette et kjent problem med disse er de pengene jeg la i laptoppen bare bortkasta fordi jeg kommer til å få masse jobb med og få en som fungerer eller? noen som har erfaringer der? takker for svar mvh Christer Endret 18. oktober 2007 av elronx Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei folkens. Kjøpte en bærbar pc fra amentio fordi den var biligst der. når jeg pakker opp maskinen og setter den på viser det seg etter en stund at den ikke lader. sendte selvsagt mail til butikken med en gang for å si fra og la også inn en retur via sidene deres dette er nå 3 dager siden og de har enda ikke kommet tilbake med noen løsning. Er dette et kjent problem med disse er de pengene jeg la i laptoppen bare bortkasta fordi jeg kommer til å få masse jobb med og få en som fungerer eller? noen som har erfaringer der? takker for svar mvh Christer Den korte versjonen er at amentio ikke svarer på epost i noen nevneverdig grad. Du må ringe dem og velge "sentralbordet" og si hva det gjelder først :\ Selv kontaktet jeg forbrukerrådet i dag, etter at det har gått en måned i forbindelse med reperasjon av defekt powersupply. Sender brev i morgen med to ukers frist til å håndtere det før jeg tar ut forliksklage. Lenke til kommentar
convak Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Den korte versjonen er at amentio ikke svarer på epost i noen nevneverdig grad. Du må ringe dem og velge "sentralbordet" og si hva det gjelder først :\ Synd jeg ikke så det før, satt nettopp 1t 5min i telefon uten å få svar. Lenke til kommentar
Aginarikar Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Takker også for opplysningen om sentralbordet, fikk svar på det jeg lurte på. Mente å huske at mail ikke var å anbefale fra tidligere (Har handlet der flere ganger og ikke hatt noe problem foreløpig). Når jeg bestiller fra et sted der varene som regel er billigst synes jeg også forventningene om support osv. bør senkes en tanke. Feil på tilbehør som strømadaptere kan man også ta direkte mot produsenten av hovedproduktet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Dersom dere legger til noen kroner så vurder heller Stretto. Min erfaring med disse er meget bra, men har dog ikke måttet sende varer i retur. E-post blir besvart meget raskt - og ikke bare "svada-svar". Er billigere enn Amentio på noen produkter, men litt mindre utvalg. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 satt bare 20 min i "kø" før en så denne tråden. Damen ved sentralbordet sa en måtte bruke nettet ved retursak så har gjort det. Men etter å ha lest tilbakemeldinger, så er det ikke oppmuntrende. En mybook 500GB med delayed write error, som til slutt ikke dukker opp på noen maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå