Gå til innhold

Portal i Half-Life

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har installert nå. Fikk det å funke. Men jeg likte det ikke. Så nå skal jeg ordne det slik det var før

Om du ikke har ordna det enda, gidder du å gjøre meg en tjeneste.

Seff en portal der en Strider har tenkt å gå. hva skjer når den får et bed i portalen? snubler den?

Lenke til kommentar
Har installert nå. Fikk det å funke. Men jeg likte det ikke. Så nå skal jeg ordne det slik det var før

Seff en portal der en Strider har tenkt å gå. hva skjer når den får et bed i portalen? snubler den?

Ettersom NPCer ikke faller gjennom portalen, så tviler jeg på at det skjer noe annerledes med Striderne.

Men det var ganske bugget ja. Her hadde jeg ikke lyd (Eller hadde lyd, men ikke stemmene til folk etc.) og spillet krasjet et par ganger.

Lenke til kommentar

Der var du nok litt sent ute.

Har fått det til å fungere, men det er jævlig buggete. Den portalen MÅ skytes på vegger med textures. Valve burde daske seg selv å komme med en update så en kunne ha spilt HL2 med portal-gunnen.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke Valve har noe med dette å gjøre, så ikke vær sint på dem..

Nei, men det viser bare at de har "slurvet" med textures på mappene sine rett og slett ;)

Men jah..valve kan egentlig ikke lastes for det, en kan bare ønske at noen kunne ta seg jobben med å legge til textures og slikt..

Lenke til kommentar
Får det ikke til jeg, først så prøvde jeg, men jeg fikk ikke noe portal gun når jeg skrev impulse 101.

Og når jeg skal prøve på nytt så får jeg denne feilmeldingen

Sikker på at du ikke fikk Portal gun først?. Den kommer under Graveti gun (ha'kke peil på hvordan det staves). Alså på knapp 1.

Denne feilmeldinga di. Har du prøvd noe så enkelt som å restarte pc-en?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...