beeck Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen har prøvd og ta bilen men klarte bare å ødlegge dør og tenningslås, jeg har bora opp sylinder så jeg får starta men for ikke svingt på rattet bilen er Citroen AX First 1996 skulle kjørt den på verksted. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For å ta av rattlås på min bil må man bare ta nøkkelen inn i tenninga! Hvis de er ødelagt, så kan det jo bli vanskelig... Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Noen har prøvd og ta bilen men klarte bare å ødlegge dør og tenningslås, jeg har bora opp sylinder så jeg får starta men for ikke svingt på rattet bilen er Citroen AX First 1996 skulle kjørt den på verksted. Takker for hjelp Det går vel muligens å knekke låsen med nok kraft mener jeg å ha hørt? Endret 18. oktober 2007 av Reppemarkus Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) jeg har bora opp sylinder så jeg får starta men for ikke svingt på rattet Hvorfor i alle dager gjorde du dette?? Vanligvis har folk nøkler til bilene de eier. Edit: ødelagt tenningslås ja Endret 18. oktober 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen har prøvd og ta bilen men klarte bare å ødlegge dør og tenningslås, jeg har bora opp sylinder så jeg får starta men for ikke svingt på rattet bilen er Citroen AX First 1996 skulle kjørt den på verksted. Takker for hjelp Det går vel muligens å knekke låsen med nok kraft mener jeg å ha hørt? Men det kan da ikke være noe bra for bilen..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Demonter tenningslåsen og rattlåsen fra rattstammen og plukk ut bolten for rattlåsen. Dersom du knekker den, risikerer du at rattet låser seg mens du kjører, og det er relativt ubehagelig. Lenke til kommentar
beeck Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har nøkkel men dem eller ? hadde ikke det, da brukte de noe som gjore att jeg ikke kunne bruke nøkkel lenger men takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå