gamleerik Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg trenger en SXA-389B. Problemet er at denne er vanskelig å få tak. Har bladd litt i Elfa, og leter etter en mulig erstatter. Kan noen fortelle meg om noen av disse er brukenes? All hjelp settes stor pris på! Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 må de ha SOT-pakke? Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, ellers passer den jo dårlig på kretskortet mitt Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) vel, isåfall så passer jo ingen av de transistorene du har funnet frem på elfa til kretskortet ditt... edit: siden ingen av de har SOT-89 som du skal ha... nå vet ikke jeg hvordan din er loddet, men om alle er koblet til på en side stemmer ingen med pinnekonfigurasjon heller... edit2: jeg har nå gått gjennom alle transistorene på elfa, og ingen har en pinnekonfigurasjon som kan brukes til ditt kretskort.. da blir det isåfall og lodde på ledninger... og det er vel kanskje også uegnet siden det er en HF-transistor Endret 18. oktober 2007 av Zalo Ultra Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 nei, jeg fikk heller ingen av de til å stemme helt... nedtur Ledninger funger nok dårlig ja. Ugh, det var kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå