Erlend Oftedal Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Asus kortet mitt tuller litt for tiden. Av og til når jeg slår på maskinen når den har vært på lenge, får jeg ikke skjermbilde. Så må jeg slå den av og på igjen, og da kommer den, men påstår at overklokkinga mi har gjort fått systemet til å henge, og at den nå har stilt seg tilbake. Problemet er at jeg ikke har overklokket.... Dessuten får jeg av og til CPU fan failure eller noe sånt når den starter.... (ca. en gang i uka når den har vært av lenge) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Asus kortet mitt tuller litt for tiden. Av og til når jeg slår på maskinen når den har vært på lenge, får jeg ikke skjermbilde. Så må jeg slå den av og på igjen, og da kommer den, men påstår at overklokkinga mi har gjort fått systemet til å henge, og at den nå har stilt seg tilbake. Problemet er at jeg ikke har overklokket.... Dessuten får jeg av og til CPU fan failure eller noe sånt når den starter.... (ca. en gang i uka når den har vært av lenge) Grunnen til at du får det med CPu vifta er kanskje fordi den kjører lavere enn det bios krever. Tenker på rmp. The kommer alltid cpu failure når du skrur av pc'en feil. Uansett! Men grunnen til at den rebooter, kan være mange årsaker. Har du de nyeste driverne til hovedkort og skjermkort? Lykke til med problemet! Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Ok. Kjører en boxed P4 CPu på kortet så vifta burde egentlig kjøre fint. FÅr sjekke om kontakten fra vifta til hk er bittelitt løs eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå