Gå til innhold

Asus P4pe

Anbefalte innlegg

Asus kortet mitt tuller litt for tiden. Av og til når jeg slår på maskinen når den har vært på lenge, får jeg ikke skjermbilde. Så må jeg slå den av og på igjen, og da kommer den, men påstår at overklokkinga mi har gjort fått systemet til å henge, og at den nå har stilt seg tilbake. Problemet er at jeg ikke har overklokket....

Dessuten får jeg av og til CPU fan failure eller noe sånt når den starter.... (ca. en gang i uka når den har vært av lenge)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asus kortet mitt tuller litt for tiden. Av og til når jeg slår på maskinen når den har vært på lenge, får jeg ikke skjermbilde. Så må jeg slå den av og på igjen, og da kommer den, men påstår at overklokkinga mi har gjort fått systemet til å henge, og at den nå har stilt seg tilbake. Problemet er at jeg ikke har overklokket....

Dessuten får jeg av og til CPU fan failure eller noe sånt når den starter.... (ca. en gang i uka når den har vært av lenge)

Grunnen til at du får det med CPu vifta er kanskje fordi den kjører lavere enn det bios krever. Tenker på rmp. The kommer alltid cpu failure når du skrur av pc'en feil. Uansett!

Men grunnen til at den rebooter, kan være mange årsaker. Har du de nyeste driverne til hovedkort og skjermkort?

Lykke til med problemet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...