Bakke Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Regissør George Miller har begynt å lete etter unge talenter som skal spille i hans nye film, "Justice League of America". Les mer Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hehe, usikker på hvordan denne filmen blir. håper ikke fjortis-faktoren blir for høy. Adrian Grenier (Entourage) som Aquaman? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ifølge kilder så skal det kun være snakk om rollene som The Flash og Wonder Woman de unge skuespillerne har prøvd ut til. Ryktene har det til at de to store (Supermann og Batman) allerede har vært avgjort for en stund En egen tråd for å spekulere i vei, eller fremme egne kandidater: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=0#entry9738587 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 mer superhelt film ja...tja hva skal man si egentlig. jeg føler selv at filmen ikke var nødvendig føre jeg fikk høre om den, og nå må jeg nesten se den. med andre ord litt "det du ikke vet har du ikke vondt av" følelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg