bushy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) hei. lurer på om det er noen problemer med og handle ps3 fra england jeg? var litt trøtt inatt og bestilte meg en fra amazon... og kom til og tenke på at det er ikke sikkert den passer i norge.. Endret 18. oktober 2007 av bushy Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Trodde ikke amazon sendte ut hardware til Norge Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Impulskjøp uten å tenke på toll? Ja ja, PS3en vil fungere som bare det, men det er så klart litt stress hvis det eventuelt skal skje noe med konsollen din som gjør at den må i retur. Endret 18. oktober 2007 av Liquidant Lenke til kommentar
bushy Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg slipper toll uannsett. men de tok da imot ordren og jeg fikk da epost om at jeg hadde bestilt. men vis dette fungerer. så skjønner jeg ikke hvorfor folk som bestiller fra usa, ikke bestiller fra uk isteden da. siden det er "eu" mod. 60gb'n med 3 spill og 2 kontroller og hdmi kabel med frakt kom på 3800kr Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan kan du slippe toll uansett? Ren nyskjerrighet bare, for så vidt jeg ser er det vel kun merkingen av pakken som kan frita deg dette og Amazon UK er vel ikke kjent for å være veldig behjelpelige med slike ting.. Lenke til kommentar
bushy Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 er i internasjonal mil oppdrag. der er det ikke mva på ting. men du har en norsk adr. og sende til. men da kan jeg lene meg tilbake og tenke at da fikk jeg meg en billig ps3 som fungerer i norge da!? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen ganger er det fordell å sikre verdensfreden, og billig PS3 er da tydeligvis en av de fordelene. Så ja da har du fått en billig, fungerende PS3.. Gratz! Lenke til kommentar
bushy Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 hehe. joa. viktig og kose seg litt med ps3 og innimellom:P men det var godt og høre. takker for kjappe svar. ps. blir det slik med mva da ell.. 3800 lev. norge + mva 25% = 4750 da. fremdeles grei pris men.. er ikke så mye opp til en med norsk support Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Stemmer det ja.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det er nettop derfor vi "vanlige dødelige" bestiller fra usa, og ikke fra amazon Og fordi vi bestilte når ps3 kostet en 1000 lapp mer i england også enn det den gjør nå. Endret 18. oktober 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå