JoKi_ Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har hørt at det er ett program/fil som fjerner fps lock på cs når du bruker vertical sync... noen som vet hvordan man fjerner den locken? er det en kommando kanskje? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har hørt at det er ett program/fil som fjerner fps lock på cs når du bruker vertical sync... noen som vet hvordan man fjerner den locken? er det en kommando kanskje? tenker du på 60hz problemet i win2/xp ? hvis det er det du tenker på så finnes det mange programmer for å fikse det. f.eks rivatuner :wink: For å få 100fps må du disable vertical sync i tillegg Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Trenger ikke disable vsync, mer herligere å kjøre i "ekte" 100hz i cs. Dette gjøres ved den refreshrate fixen. Ha vsync på, og hvis skjermen din takler 100hz ved lav oppløsning, skal det gå fint. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ja, VSYNC er visst best å levne på... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg føler det "lagger" når man har VSyncen AV... Du får bedre FPS, ja, men veggene osv blir helt fuck'a... Mye bedre å kjøre stabilt 60 FPS med VSync på, enn 100 FPS med "lag" Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg føler det "lagger" når man har VSyncen AV... Du får bedre FPS, ja, men veggene osv blir helt fuck'a... Mye bedre å kjøre stabilt 60 FPS med VSync på, enn 100 FPS med "lag" Enig Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg føler det "lagger" når man har VSyncen AV... Du får bedre FPS, ja, men veggene osv blir helt fuck'a... Mye bedre å kjøre stabilt 60 FPS med VSync på, enn 100 FPS med "lag" Er enig selv.. At veggene blir føcka betyr at skjermen din ikke takler mer enn 60hz (fps). Når du da slår av vsync, begynner skjermen å rendre et nytt bilde før den er ferdig med det forrige. Derfor blir vertikale linjer brutt når du snur deg fort. Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg føler det "lagger" når man har VSyncen AV... Du får bedre FPS, ja, men veggene osv blir helt fuck'a... Mye bedre å kjøre stabilt 60 FPS med VSync på, enn 100 FPS med "lag" Ja du syns vel det men for oss som vil ha bedre recoil er 100 fps ett must Jeg klarer meg langt på vei med litt tearing av bildene bare siktet trekker seg fort som f@@n tilbake .. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 60 fps i cs vil jeg karakterisere som lagg :wink: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg føler det "lagger" når man har VSyncen AV... Du får bedre FPS, ja, men veggene osv blir helt fuck'a... Mye bedre å kjøre stabilt 60 FPS med VSync på, enn 100 FPS med "lag" Ja du syns vel det men for oss som vil ha bedre recoil er 100 fps ett must Jeg klarer meg langt på vei med litt tearing av bildene bare siktet trekker seg fort som f@@n tilbake .. Hmm... du spiller sikkert med 640x480 eller 800x600 kan jeg tenke meg... Da er jo siktet stOrt uansett for langt inn du får det! Spill heller med 1024x768, da er siktet lite uansett! WiseAss! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg føler det "lagger" når man har VSyncen AV... Du får bedre FPS, ja, men veggene osv blir helt fuck'a... Mye bedre å kjøre stabilt 60 FPS med VSync på, enn 100 FPS med "lag" Det er derfor folk flest med vett i huet laster ned en fix fra nvidia, slik at man kan kjøre 85 hertz @ CS med vertical sync off. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 finnes en lignende fix til ati og XP? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Og hvor finner jeg så denne fixen da? Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Gå inn på guru3d.com og last ned Reforce. Her kan du sette Refreshraten akkurat som du vil.(så lenge skjermen din takler det) Kjører selv 100Hz i 1024*768.... Det er DIGG!! 8) 8) 8) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg føler det "lagger" når man har VSyncen AV... Du får bedre FPS, ja, men veggene osv blir helt fuck'a... Mye bedre å kjøre stabilt 60 FPS med VSync på, enn 100 FPS med "lag" Ja du syns vel det men for oss som vil ha bedre recoil er 100 fps ett must Jeg klarer meg langt på vei med litt tearing av bildene bare siktet trekker seg fort som f@@n tilbake .. Hmm... du spiller sikkert med 640x480 eller 800x600 kan jeg tenke meg... Da er jo siktet stOrt uansett for langt inn du får det! Spill heller med 1024x768, da er siktet lite uansett! WiseAss! lol? folka blir mindre i 1024x768 0x0 da mye lettere å sikte i 800x600 og 640x480 mode (viss graffikken blir stygg slå på AA og AF) når siktet er mindre er d oxo vanskeligere og sikte in på hodet til folk (proffene har helst 640 og 800) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er derfor folk flest med vett i huet laster ned en fix fra nvidia, slik at man kan kjøre 85 hertz @ CS med vertical sync off. på mener du vell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå