Gå til innhold

blåskjerm på vostro

waste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for 2 gang på under 1 uke har jeg fått blåskjerm på min splitter nye vostro 1400

flere som har hatt dette problemet?

tenkte ringe dell i morra for å høre. håper jeg slipper sende tilbake PC-en i alle fall.

Det er mange Dell lappiser som er feilprodusert nå i det siste. En i klassa mi bestilte en vostro gjennom skolen og den hadde feil RAM og hovedkort... Hva foregår borte hos Dell egentlig?

Lenke til kommentar
for 2 gang på under 1 uke har jeg fått blåskjerm på min splitter nye vostro 1400

tenkte ringe dell i morra for å høre. håper jeg slipper sende tilbake PC-en i alle fall.

Hadde problem med blåskjerm ved at når den stod lenge i standby, f.eks. over natten, så hadde den fått blåskjerm i løpet av natten. Tipper det var når den skulle gå i hibernate, men det blir gjetting. Jeg reinstallerte Vista fra den medfølgende DVD-en (uten alle Dell-bloatware programmene), og det har ikke skjedd siden.

Lenke til kommentar

Det er mange Dell lappiser som er feilprodusert nå i det siste. En i klassa mi bestilte en vostro gjennom skolen og den hadde feil RAM og hovedkort... Hva foregår borte hos Dell egentlig?

Feilen er vel egentlig at Compal ikke setter sammen maskinen skikkelig?

Dell bygger vel egentlig bare XPS selv, alt anet er outsourcet til Asus og Compal.

Derav at de bygges på bestilling, dvs null lager hos Dell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...