waste Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 for 2 gang på under 1 uke har jeg fått blåskjerm på min splitter nye vostro 1400 flere som har hatt dette problemet? tenkte ringe dell i morra for å høre. håper jeg slipper sende tilbake PC-en i alle fall. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor vente til i morgen for det som kan fikses idag? Dell Vostro support: +47 67116846 tips: Windows STOP koden og beskrivelse av feilen (feks NMI parity error). Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 for 2 gang på under 1 uke har jeg fått blåskjerm på min splitter nye vostro 1400flere som har hatt dette problemet? tenkte ringe dell i morra for å høre. håper jeg slipper sende tilbake PC-en i alle fall. Det er mange Dell lappiser som er feilprodusert nå i det siste. En i klassa mi bestilte en vostro gjennom skolen og den hadde feil RAM og hovedkort... Hva foregår borte hos Dell egentlig? Lenke til kommentar
waste Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 kan det f.eks være mcafee antivirus som skaper problemer? 1 gangen jeg fikk blåskjerm stod d at det var mcafee lurer på å avinstallere dette, og heller bruke nod32 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 for 2 gang på under 1 uke har jeg fått blåskjerm på min splitter nye vostro 1400flere som har hatt dette problemet? tenkte ringe dell i morra for å høre. håper jeg slipper sende tilbake PC-en i alle fall. Hadde problem med blåskjerm ved at når den stod lenge i standby, f.eks. over natten, så hadde den fått blåskjerm i løpet av natten. Tipper det var når den skulle gå i hibernate, men det blir gjetting. Jeg reinstallerte Vista fra den medfølgende DVD-en (uten alle Dell-bloatware programmene), og det har ikke skjedd siden. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 for 2 gang på under 1 uke har jeg fått blåskjerm på min splitter nye vostro 1400flere som har hatt dette problemet? tenkte ringe dell i morra for å høre. håper jeg slipper sende tilbake PC-en i alle fall. Det er mange Dell lappiser som er feilprodusert nå i det siste. En i klassa mi bestilte en vostro gjennom skolen og den hadde feil RAM og hovedkort... Hva foregår borte hos Dell egentlig? Feilen er vel egentlig at Compal ikke setter sammen maskinen skikkelig? Dell bygger vel egentlig bare XPS selv, alt anet er outsourcet til Asus og Compal. Derav at de bygges på bestilling, dvs null lager hos Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå