HiSpeed Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ønsker å bruke Speech Recognition i Vista (Enterprise) men får ikke aktivert dette fordi jeg kjører en norsk utgave. Er det noen som vet hvordan jeg får satt dette opp? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Så vidt jeg vet må du bruke engelsk utgave... (eller laste ned engelsk språkpakke, men det går vel bare i ultimate) Endret 18. oktober 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Se om du får endret "input language" til engelsk, men fortsatt bruke norsk tastatur. Innstillinger for dette finner du i kontrollpanel -> regional and language options -> keyboards and languages -> change keyboards. Jeg vet ikke om det vil fikse problemet, men det er verdt et forsøk. Endret 18. oktober 2007 av dravisher Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Så vidt jeg vet må du bruke engelsk utgave... (eller laste ned engelsk språkpakke, men det går vel bare i ultimate) Gjelder også for Vista Enterprise Se om du får endret "input language" til engelsk, men fortsatt bruke norsk tastatur. Innstillinger for dette finner du i kontrollpanel -> regional and language options -> keyboards and languages -> change keyboards. Jeg vet ikke om det vil fikse problemet, men det er verdt et forsøk. Har prøv dette uten hell. Har lest at de som har Ultimat kan gjøre dette via Vista Update og at de som bruker Enterprise må få språkpakken fra administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå