abene Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 En ny versjon av Opera kan nå lastes ned. To sikkerhetshull er fikset. Les mer Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Går det fort i svingene. Opera må jo oppdateres støtt og stadig. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Går det fort i svingene.Opera må jo oppdateres støtt og stadig. Nuvel, Firefox oppdateres rimelig ofte også. Bugs er relativt uungåelige, at de blir fikset fort og ofte er bare en bra ting. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 de store nettleserne blir oppdatert ganske ofte... er det Opera 9.25 som skal bli så mye raskere? Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 de store nettleserne blir oppdatert ganske ofte... er det Opera 9.25 som skal bli så mye raskere? Det er 9.5x. Bruker alfa-versjonen av denne som stort sett fungerer helt bra. 9.2x ligger og hviler på disken og vil blir erstattet av endelig versjon av 9.5x når denne er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Opera 9.5 beta kommer na neste torsdag Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Opera 9.5 beta kommer na neste torsdag niiice =) Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Opera 9.5 beta kommer na neste torsdag Det har jeg ventet på. Bruker 9.50 alpha nå. Er stort sett fornøyd, men det er en del bugs som irriterer. F. eks. filendinger blir ikke lagt til filen automatisk og sist åpnede mappe blir ikke husket. Kan ikke slippe snarveier på verktøylinjene. Antar det meste er fikset i betaen. Motoren er jeg i hvert fall svært fornøyd med, lynrask. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har spurt om dette før, men prøver igjen: Er det noen som får flash til å funke på Opera? Har aldri fått det til og det er utrolig irriterende å måtte åpne hver enkelt film i IE istedet for i Opera. Hele Opera jobber saaaakte når jeg åpner en fil av denne typen og det nytter ikke å gjøre noenting. Bare å lukke den med en gang. Dette gjelder også på noen sider som har flash-reklame som hos Facebook. Noen ganger går det greit, mens andre ganger må jeg bare lukke og åpne i IE. Sliter også med å få til Java. Så fint om noen har tips til det også. Kjører Vista Ultimate. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 aldri hatt noe problemer med flash her. og apropo flash er det nok en del som vil ha nytte av denne http://my.opera.com/Lex1/blog/show.dml/1032648 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå