chil Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Så kunne man diskutert varen, prisen osv i felleskap. Hadde sansyneligvis ført til langt mindre svindel også. Edit av mod: Link til annonse er fjernet, da det kan regnes som uthenging av selger. Endret 19. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
kosh Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Så kunne man diskutert varen, prisen osv i felleskap. Hadde sansyneligvis ført til langt mindre svindel også. Link fjernet av mod Sånt er ikkje "public", men privat.....syns eg då....tar tid også. Endret 19. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva er galt med den annonsen du linker til? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva er galt med den annonsen du linker til? Den er latterlig overpriset, som de fleste andre produktene på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Man skulle kunnet diskutere varen og prisen ja -Du kan ikke ha den annonsen i førsteposten. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det at en vare etter deres mening er overpriset på bruktmarkedet, betyr vel ikke at selger gjør noe galt for det. Som i alle sammenhenger i vårt samfunn, er utgangspunktet at det er opp til selger å bestemme prisen. Er man ikke fornøyd med prisen så får man heller ikke kjøpe. Synes innlegget minner mer om uthenging, siden det ikke er noe galt med annonsen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Link til annonse er fjernet. Ingen grunn til å henge ut selger. Kommentare på moderering kan som vanlig tas på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Som illustrert i vedlegget finnes det en funksjon for dette, folk må bare lære seg å bruke den... Er dritlei folk som oversvømmer bruktmarkedet med dårlig karakter og kommentar fordi de er missfornøyd med pris. Dette er kun opp til selger. Greit om man lager en annonsekommentar, men å gi dårlig karakter er uhørt! Har ikke opplevd akkurat dette, men fikk 2/10 fordi jeg ikke oppga kjøpsdato i en av annonsene mine. Han sa heller ingenting om hvilken annonse det gjaldt, så kommentaren var 100% meningsløs. Folk som dere er det største problemet med bruktmarkedet, rett etter svindlere. Endret 21. oktober 2007 av Innos Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det finnes butikker som driver med ekstrem overprising men det betyr ikke at det skal sees ned på de fordet. Hvis folk er villige til å betale det de vil ha og er fornøyd så er det vel greit for begge parter. Et eksempel: http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=4156&id=103053 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det var snakk om bruktmarkdet her. Ikke butikker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Eksemplet bare illustrerer ponget mitt, man skal ikke kunne gi selger dårlig karakter uansett om man føler varen er overpriset. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Men det er da kommet fram at det allerede finnes "Kommentar"-funksjon på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Men det er da kommet fram at det allerede finnes "Kommentar"-funksjon på bruktmarkedet. men at ingen bruker den fordi de ikke skjønner hvordan den brukes. Det er et problem. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er jo bare til å trykke "Legg til kommentar" da... Hvor vanskelig kan det være ? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er jo bare til å trykke "Legg til kommentar" da... Hvor vanskelig kan det være ? Jeg har aldri sett en eneste kommentar på noe på bruktmarkedet, så det er nok for vanskelig/utydelig/ubrukelig. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Straks jeg la merke til funksjonen sjekket jeg annonser i ca 10 min, og ikke en eneste var det lagt kommentar til. Fant derimot masse selgere som hadde fått dårlig karakter pga pris osv. =/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Straks jeg la merke til funksjonen sjekket jeg annonser i ca 10 min, og ikke en eneste var det lagt kommentar til. Fant derimot masse selgere som hadde fått dårlig karakter pga pris osv. =/ Og eksakt derfor vil ikke andre enn personer som har hatt en transaksjon/handel med hverandre, gi karakterer til hverandre i vår neste versjon. Man får mulighet til å stille spørsmål i annonsen, men selger kan velge hvilke som skal besvares(mao vises). Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen eta for når den nye versjonen kommer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg