Nutjob Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hei. Ettersom jeg har krasjet/veltet må eg ha nytt styre og lurer på om fatbar styret på www.mxnorge.com passer til sykkelen min? eller er dette universalt? Hva er det som ikke passer i så fall...jeg har tenkt på dette styret her: 46-4176 Pro-racing i gold.lav. bredde 825mm, høyde 90mm, pull 72mm Sykkelen er ein 06 Yamaha XT 125 X (SM) Endret 18. oktober 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vanskelig å si om det passer på din sykkel uten å vite hva slags sykkel du har. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Vanskelig å si om det passer på din sykkel uten å vite hva slags sykkel du har. EDIT: glem det, dumma meg litt ut..har skrive det i første post no Endret 18. oktober 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er 99% sikker på at det skal passe Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg er 99% sikker på at det skal passe oki..ein på mopedportalen sa eg må ha fatbarclamps..stemmer dette? Begynne fort å bli dyrt da EDIT: FORRESTEN, det er ikke fatbar det produktet eg linka til allikevel..men da passa det vel rett på..eller må eg ha ein slek overgang? Endret 18. oktober 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hmm.... Kanskje... spørs hvor tykt det er i forhold til det du har ifra før det da Prøv å send en mail til mxnorge, det er kanskje det enkleste Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) hmm....Kanskje... spørs hvor tykt det er i forhold til det du har ifra før det da Prøv å send en mail til mxnorge, det er kanskje det enkleste already did..gjorde det i går, men dei svarte at dei ikkje hadde mål på deo forskjellige syklane og derfor visste han ikkje EDIT: er det bredden som eg må sjå på for at det skal passe? Endret 18. oktober 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) hmm... Men hvor stor er diameteren på styret da? du kan jo måle det oppimot det du har og se om det er større/mindre edit: altså diameteren på selve røret Endret 18. oktober 2007 av daruu Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 hmm...Men hvor stor er diameteren på styret da? du kan jo måle det oppimot det du har og se om det er større/mindre edit: altså diameteren på selve røret ok, skal sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå