Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue DEMO 20. oktober på Japan PSN store.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke en dato bilene ble låst opp av seg selv? mener å ha hørt det :hmm:

Forresten spillet støtter ikke clutch? elrs blir det kjøp av g25 ganske fort :)

Etter å ha sett på filmen flere ganger ser det faktisk ut som spillet støtter clutch.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
"Hei er det opplysningen? jeg skulle hatt telefonnummeret til Kazunori Yamauchi ASAP" :!:

Hadde det enda vært så enkelt så....

Ikke så greit å bli hørt, når man bor her oppe på bjerget det blå, nei.

Forresten, brodern kjøpte seg megafon i går. Jeg foreslår en god gammeldags demonstrasjon et eller annet offentlig sted, hvor vi går i ring med plakater og roper slagord: "Vi vil ha G25-støtte i GT5!! Vi vil ha G25-støtte i GT5!!" Litt som Blitz, bare uendelig mye mer nerdete.

(Iiiik! 1000 poster! *Sprette champisen*)

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Hehe

Jeg er nå ganske så sikker på at det kommer til å komme clutchstøtte til GT5 jeg da

Til GT3 kom driving force som var det beste rattet da (bla pga force feedback), til GT4 kom driving force pro(med 900 graders svinging) og til GT5 kommer det ett ratt tilsvarende g25 vil jeg tippe, med 900 grader, egen "girkasse", clutch osv

Edit: gratulerer med 1000 poster :)

Edit nr 2: Uansett er det jo digg med giringa på g25 da

Endret av daruu
Lenke til kommentar
"Hei er det opplysningen? jeg skulle hatt telefonnummeret til Kazunori Yamauchi ASAP" :!:

Hadde det enda vært så enkelt så....

Ikke så greit å bli hørt, når man bor her oppe på bjerget det blå, nei.

Forresten, brodern kjøpte seg megafon i går. Jeg foreslår en god gammeldags demonstrasjon et eller annet offentlig sted, hvor vi går i ring med plakater og roper slagord: "Vi vil ha G25-støtte i GT5!! Vi vil ha G25-støtte i GT5!!" Litt som Blitz, bare uendelig mye mer nerdete.

(Iiiik! 1000 poster! *Sprette champisen*)

Hadde vi bare tatt hele demostrasjonen på japansk, hadde jo alt hatt MYE større virkning, når det ble visst på japansk rikstv :D

(Heeey! *fyller champis i vanngeværet*)

Lenke til kommentar
Tonight's top story: Norwegian gamers gather outside Sony Headquarters to demonstrate for better support for the G25 steering wheel, one of the slogans that was heard, "Vi vil ha kløtsj, vi vil ha kløtsj!"

Hahahah, satan eg ler :!:

---

Nedlastinga stoppa på 26 % :(

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...