trydis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvis fysikken fungerer noenlunde reelt i spillet må man huske på at den kraften man benytter for å bremse ikke kan brukes til å svinge med. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvis fysikken fungerer noenlunde reelt i spillet må man huske på at den kraften man benytter for å bremse ikke kan brukes til å svinge med. extactly.. therefor...finne punktet med nok bremseffekt som gjør att man kan svinge og bremse..en klare ikkje svingen så godt men det kjem jo an på svingen..dekktype..værforhold..fjærings oppsett...bremsetype..ja litt forsjellige variabler.. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvordan girer man..? Har satt til MT, men hvilke knapper girer jeg med? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som har en idé om når demoen kan ventes i US PSN store? Får ikke laget en JPN Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 R2 og L2? Fikk ikke til å gire med de, mulig jeg missa. Kan jo prøve en gang til. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da fikk jeg til å opprette en JPN PSN Store , Koji Cheng Lun og Zukamasi Zen FTW! :!: Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da fikk jeg til å opprette en JPN PSN Store , Koji Cheng Lun og Zukamasi Zen FTW! :!: Hahaha, ratchet and clank? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da fikk jeg til å opprette en JPN PSN Store , Koji Cheng Lun og Zukamasi Zen FTW! :!: Hahaha, ratchet and clank? Hehe, nei det tok jeg fra US ... Er GT4 som gjelder nå ... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da fikk jeg til å opprette en JPN PSN Store , Koji Cheng Lun og Zukamasi Zen FTW! :!: Hahaha, ratchet and clank? Hehe, nei det tok jeg fra US ... Er GT4 som gjelder nå ... Jaja, det skjønte jeg, men lurte på hva i faen Koji Cheng Lun og Zukamasi Zen var :!: Kunne høres ut som japansk R&C. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Åja, hehe ... Nei det var navn og adresse Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Fy flate... dette var jo faktisk gøy. Morsomt å kjøre, men omtrent like morsomt å bare vente på at demoen kjører en "demo". Grafikken er ikke HELT perfekt enda, men det blir den nok til GT5 kommer ut. Blir vel å skaffe seg Prologue uansett. Veldig spent på skademotor da... hadde gjort susen. OG Dualshock 3 vil løfte det hele noen hakk. Dette blir en timesluker uten like. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sånn btw nå er GT TV ikonet låst opp Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Helt fantastisk, kan ikke vente! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Denne må dere bare se. GT5 Prologue demoen med G25 rattet. Multiview video Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Denne må dere bare se. GT5 Prologue demoen med G25 rattet. Multiview video Så giringa med g25 funker? Isåfall, selger driving force pro, g25 ønskes kjøpt Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Konge jaggu hadde han skills a! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet om man kan låse online racene slik at f.eks. alle må bruke cockpit view? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ingen tvil om at g25 skal kjøpes inn! Eller skal man vente på GT5 versjonen? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vil det være noe stor forskjell da tro? Jeg skjønner ikke helt hva de skal forbedre fra g25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå