Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue DEMO 20. oktober på Japan PSN store.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken på bilene er helt rått! Omgivelsene er helt greie, men det er lenge til at GT5 kommer ut. Om du velger simulation i fysikk valget så er det ganske så realistisk vil jeg tro. Har ikke kjørt racerbil på bane, men tror i allefall det er realistisk.

Lenke til kommentar
Nå som dere endelig har spillt spillet, eller en demo da. Hvordan er grafikken? Hely sinnsyk?

Og hvis vi skal sammenligne med Forza 2, hvordan er realismen?

Forza føles mye bedre meiner eg da, men det er også takket vere lydene. Man hører motoren jobbe,og forbedringene man tilfører bilen. Så er det heller ikkje bare til å presse seg frem i rekkene pga. skademodellene :p Men likevel er det litt feil å sammenligne GT5 demo mot Forza 2 retail.

Grafisk blei eg ikkje blåst av banen slik sett, da det har sett bedre ut på bilder og film. Men det holder mål i lange baner for min del. Forhåpentligvis blir det slutt på alt maset om grafikken og heller lagt fokus på gameplay elementer, og det gjelder vel denne serien sårt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk prøvd demoen nå, og jeg er sjokkert over hvor lite denne serien har endret seg over årene. Replays, 2D sprites, fysikk, lyd... Alt føles svært likt, bare med skarpere grafikk(som heller ikke imponerer meg veldig mye(ingen AA?))

Cockpit-vinkelen er derimot herlig, og det er tydeligvis lagt mye arbeid i interiør. Hadde de bare lagt så mye tid i lydbildet, banegrafikk, asfalt...

Kommer nok uansett til å kjøpe PS3 den dagen GT5 kommer, Selv om serien har blitt litt frakjørt i det siste så forblir det ett av spillene jeg venter mest på

Lenke til kommentar

Sparks: sett den nest øverste innstillingen, når du trykker race, til simulation. Det er det lengste ordet av de 2. Viss du ikke merker hvordan fysikken er totalt forskjellig da, så er det ikke håp. Er da faktisk vesentlig forskjell på vanlig mode. Husk å slå av driving aids. Prøvde Gt4 i dag for å sammenligne. Men det viktigste er at GT følelsen fremdeles er der. Tror nok at omgivelsene vil se en del oppgraderinger, det er tross alt sikkert ett år til at spillet kommer. Imens skal jeg kose meg med prologue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...