Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue DEMO 20. oktober på Japan PSN store.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

En del ting jeg bet meg merke i ved 2 gjennomspillinger.

Folk som ser på racet fra tribune/over pitstop er 2D-sprites.

Trær løses på samme måte i dette spillet som det gjorde i 95, to "bilde-av-tre"-sprites satt på plass med 90 grader i mellom de.

Hjulene som ligger ved siden av veien (typisk buffer for krasj) er bare noen bokser med bilde på.

Gresset føles veldig unaturlig.

AI'en virker ikke alltid å være så oppmerksom på at jeg faktisk spiller, den nekter å slåss om plassen.

De har veldig veldig veldig veldig mye å jobbe med når det kommer til håndtering av kollisjoner. Ikke bare er det ingen skademodell, men det er så på trynet urealistisk det som skjer også. Bare prøv å kjør i mot kjøreretning og ha en front-mot-front.

Grafikken på bilene var bra, men alt annet ser ut til å være veldig nedprioritert, dessverre.

Just my $0.02 litt sent på natten etter to kjappe gjennomspillinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eine kleine tips: Trykk runding i menyen, og OK. Så får du se diverse replayer fra andre baner og slike ting. Forskjellig hver gang du trykker på.

Til nå har jeg sett Daytona og Fuji Speedway. Virker jo som banene er lagt inn også. Jeg kan jo forandre kameravinkler og alt som på en vanlig replay på disse banene... Bare synd at man ikke får kjøre dem.

Lenke til kommentar

synes ikke noe særlig om demoen.....er for lite nytt i forhold til tidligere spill i serien........kun grafikken som er bedre.

skade på biler osv som har vært diskutert i snart 10 år er fremdeles fraværende.......de skylder vel fortsatt på bilfabrikatene som ikke vil ha det på sine biler men er vel heller at de ikke klarer/gidder legge det inn i spill serien.

Lenke til kommentar
Klarer/gidder? Tror ikke det er den ting PD ikke klarer, og tror ikke at det er fordi de ikke gidder. De jobber jo faktisk med skade, men de er ikke sikker på om at de klarer å lage en skademodell som tilfredstiller deres krav.

hvis de jobber med skade så bør de få ræva i gir.......første gang jeg hørte de jobba med skade var før GT2 kom,er BARE 8 år siden

Som spurt før, er det på japansk?

det meste i demoen står på japansk ja.....ikke noe problem å spille men en del options som man går glipp av.

Lenke til kommentar
...men de er ikke sikker på om at de klarer å lage en skademodell som tilfredstiller deres krav.

De bruker vel det som en unnskyldning og vil jeg tro. det er jo tross alt masse ekstraarbeid. Bare hør på de Commodore 64 lydene de har slengt inn som skrenselyder, meget rart at de er tilfredsstillende for PD :(

Endret av trydis
Lenke til kommentar

Ja eg må fortsatt le av lydene i GT altså. Greit dette ikkje er det ferdige produktet, men likevel er det latterlig egentlig. Forøvrig etter å ha spillt det ein liten stund så syns eg dette virker som om dette kan bli solide saker bortsett fra de flaue grafikkfeilene som blei påpekt over her samt de elendige lydene, men ting kan enda forbedres.

Lenke til kommentar

så vidt jeg forstår tror jeg prologue blir utsatt jeg.. og at de pusher spillet litt lenger ut nesteår, men det er min teori, vi får se i desember.. de vil vel ikke akkurat selge ifra 3 parts utviklere, som need for speed ..

vedder på at jeg får en nasty kommentar tilbake på det her:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...