psino Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En del ting jeg bet meg merke i ved 2 gjennomspillinger. Folk som ser på racet fra tribune/over pitstop er 2D-sprites. Trær løses på samme måte i dette spillet som det gjorde i 95, to "bilde-av-tre"-sprites satt på plass med 90 grader i mellom de. Hjulene som ligger ved siden av veien (typisk buffer for krasj) er bare noen bokser med bilde på. Gresset føles veldig unaturlig. AI'en virker ikke alltid å være så oppmerksom på at jeg faktisk spiller, den nekter å slåss om plassen. De har veldig veldig veldig veldig mye å jobbe med når det kommer til håndtering av kollisjoner. Ikke bare er det ingen skademodell, men det er så på trynet urealistisk det som skjer også. Bare prøv å kjør i mot kjøreretning og ha en front-mot-front. Grafikken på bilene var bra, men alt annet ser ut til å være veldig nedprioritert, dessverre. Just my $0.02 litt sent på natten etter to kjappe gjennomspillinger. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Flott urge Her en del mens vi venter: TOUCH ME Huff da psino, høres ikke helt lovende ut Skrenselydene var skikkelig tragiske De bør uten tvil endres... http://www.gamersyde.com/stream_5019_en.html Endret 19. oktober 2007 av trydis Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Eine kleine tips: Trykk runding i menyen, og OK. Så får du se diverse replayer fra andre baner og slike ting. Forskjellig hver gang du trykker på. Til nå har jeg sett Daytona og Fuji Speedway. Virker jo som banene er lagt inn også. Jeg kan jo forandre kameravinkler og alt som på en vanlig replay på disse banene... Bare synd at man ikke får kjøre dem. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 synes ikke noe særlig om demoen.....er for lite nytt i forhold til tidligere spill i serien........kun grafikken som er bedre. skade på biler osv som har vært diskutert i snart 10 år er fremdeles fraværende.......de skylder vel fortsatt på bilfabrikatene som ikke vil ha det på sine biler men er vel heller at de ikke klarer/gidder legge det inn i spill serien. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Klarer/gidder? Tror ikke det er den ting PD ikke klarer, og tror ikke at det er fordi de ikke gidder. De jobber jo faktisk med skade, men de er ikke sikker på om at de klarer å lage en skademodell som tilfredstiller deres krav. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Som spurt før, er det på japansk? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Som spurt før, er det på japansk? Ja, er det mulig å svare på dette? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Klarer/gidder? Tror ikke det er den ting PD ikke klarer, og tror ikke at det er fordi de ikke gidder. De jobber jo faktisk med skade, men de er ikke sikker på om at de klarer å lage en skademodell som tilfredstiller deres krav. hvis de jobber med skade så bør de få ræva i gir.......første gang jeg hørte de jobba med skade var før GT2 kom,er BARE 8 år siden Som spurt før, er det på japansk? det meste i demoen står på japansk ja.....ikke noe problem å spille men en del options som man går glipp av. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) ...men de er ikke sikker på om at de klarer å lage en skademodell som tilfredstiller deres krav. De bruker vel det som en unnskyldning og vil jeg tro. det er jo tross alt masse ekstraarbeid. Bare hør på de Commodore 64 lydene de har slengt inn som skrenselyder, meget rart at de er tilfredsstillende for PD Endret 19. oktober 2007 av trydis Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Må beklage at jeg ikke har kommet med noen bilder ennå. Men har en god grunn. Ser ut som om at minnekortet til kameraet har tatt kvelden.. Skal sjekke videre.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 2'12.942 med Skylinen. Den nest øverste innstillingen, rett før at man starter løpet er fysikk mode. Øverste er normal, og nederste er realistisk vil jeg tro. Mye vanskeligere på den nederste i værtfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ja eg må fortsatt le av lydene i GT altså. Greit dette ikkje er det ferdige produktet, men likevel er det latterlig egentlig. Forøvrig etter å ha spillt det ein liten stund så syns eg dette virker som om dette kan bli solide saker bortsett fra de flaue grafikkfeilene som blei påpekt over her samt de elendige lydene, men ting kan enda forbedres. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Skyline har veldig bra motorlyd, men som du sier. Skrense lyden er fremdeles der. Men det jobbes garantert med dette. Husk at det sikkert er 1 år til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er såpass lenge ja? Men da er det jo god tid da, hadde trudd 6-7 mnd. eg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 så vidt jeg forstår tror jeg prologue blir utsatt jeg.. og at de pusher spillet litt lenger ut nesteår, men det er min teori, vi får se i desember.. de vil vel ikke akkurat selge ifra 3 parts utviklere, som need for speed .. vedder på at jeg får en nasty kommentar tilbake på det her:p Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 er det int view i demoen? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Less talk, more pics! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 På Evoen og BMWen er det hvertfall, menne jeg må si at jeg ble litt skuffet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 er det int view i demoen? Ja Og det ser heilt greit ut, men det føles veldig deilig. Skyggene inni bilen fremstår som ødelagt men, så he rkunne det godt ha finpusset til Prologue kommer. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Husk: Skyline GT-R er ment til og konkurere med Porche, ikke benz/M3/Audi/Lexus/LanEvo Skyline GT-R er 4 hjuls trekk, og har betraktelig fordel over M3 feks. Spess med 0-100 på 3.5 sekunder og quartermile på 11.47 tror jeg, den er rask, selv uten tunning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå