Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue DEMO 20. oktober på Japan PSN store.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, ja da skal det testet med Dashboard. :D

Men eg blei nesten litt skufet over grafikken eg :huh: No skal det siest at eg kun har 720p da..men er tydelig AA å oppdrive her og der,spesielt på bilene i replay faktisk. Synd det er de samme elendig skrense lydene fortsatt .

*spille*

Lenke til kommentar

Ja selvfølgelig, liten leif der. Er ihvertfall ikkje like pent som vist i filmer/bilder,men det kom jo egentlig ikkje som noen overraskelse. Godt mulig de som sitter på 1080p får det så lekkert da ;)

Men igjen...lydene? Når skal det skje noe med disse GT serien?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Grafikken var definitivt ikke det den var hypet opp til å være, men det så ikke dårlig ut. Bilene var flotte, men omgivelsene var ikke mye å skryte av. De har god tid på seg før release så det kan skje mye på den fronten. Selve gameplayet virket solid, men nå er jeg mer fan av arkade racere så det ble litt kjedelig. Tror fansen vil like dette.

Lenke til kommentar
Ja selvfølgelig, liten leif der. Er ihvertfall ikkje like pent som vist i filmer/bilder,men det kom jo egentlig ikkje som noen overraskelse. Godt mulig de som sitter på 1080p får det så lekkert da ;)

Men igjen...lydene? Når skal det skje noe med disse GT serien?

Jeg fatter heller ikke hvorfor de ikke forkuserer mer på å fikse lydene, jeg så nettopp en video av hvor noen kjørte Evo X og den hadde samme motorlyden som alle andre biler i GT serien har brukt, jeg skjønner ikke hvordan de kan ha så dårlige lyder.

På videoen jeg så virket det som om rattet (i dashboard view) kun roterte en runde, stemmer det? Jeg trodde de skulle få fikset dette

Lenke til kommentar

Nå laster jeg ned!! :) Bilene unlockes etterhvert. F.eks. Så blir Skylinen avduket i spillet samtidig som den blir det på den bilmessen i Japan. Da vil cockpit view også fungere på skylinen.

Nå laster jeg ned :D

Skal ta noen bilder til dere ;) Siden ingen andre har gjort det til nå!!

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Aiai, jeg liker det jeg ser ihvertfall. Cockpitview var dritstili, og det skal brukes heretter. Replays er også veldig fint. Råtøft med 16 biler på en gang, det gjorde seg mer enn jeg trodde.

Til at dette er en demo av et halvspill av et helspill, som ikke er i nærheten av å være ferdig, synes jeg det lover ekstremt bra (for min del).

Lyder, AI, og en del grafikkeffekter er sikkert ikke ferdig i det hele tatt.

Jeg kan trygt si at dette er sikkert kjøp for min del, allerede nå. (Men det visste jeg egentlig før denne demoen.) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...