daruu Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gran Turismo skal jo være en bilsimulator, sier seg selv at det er litt vanskeligere å svinge enn på nfs da Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Svingene var forresten helt forferdelig på bilene Jeg syns de var innmari mye lettere enn på HD Concept. Hmm! What?! Ja, men det kan være fordi den forrige banen var mer krokete jeg sitter med det inntrykket. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Aha, ja da skal det testet med Dashboard. Men eg blei nesten litt skufet over grafikken eg No skal det siest at eg kun har 720p da..men er tydelig AA å oppdrive her og der,spesielt på bilene i replay faktisk. Synd det er de samme elendig skrense lydene fortsatt . *spille* Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hmm det er jo litt kjipt. Regner med at du mener aliasing og ikke anti-aliasing Mala? EDIT: Altså at det er litt kantete til tider og dårlig kantutjevning... Endret 19. oktober 2007 av trydis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ja selvfølgelig, liten leif der. Er ihvertfall ikkje like pent som vist i filmer/bilder,men det kom jo egentlig ikkje som noen overraskelse. Godt mulig de som sitter på 1080p får det så lekkert da Men igjen...lydene? Når skal det skje noe med disse GT serien? Endret 19. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Grafikken var definitivt ikke det den var hypet opp til å være, men det så ikke dårlig ut. Bilene var flotte, men omgivelsene var ikke mye å skryte av. De har god tid på seg før release så det kan skje mye på den fronten. Selve gameplayet virket solid, men nå er jeg mer fan av arkade racere så det ble litt kjedelig. Tror fansen vil like dette. Lenke til kommentar
Ickx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva er den nest øverste boksen i menyen hvor man velger dekktype, manuell/automatgir osv? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja selvfølgelig, liten leif der. Er ihvertfall ikkje like pent som vist i filmer/bilder,men det kom jo egentlig ikkje som noen overraskelse. Godt mulig de som sitter på 1080p får det så lekkert da Men igjen...lydene? Når skal det skje noe med disse GT serien? Jeg fatter heller ikke hvorfor de ikke forkuserer mer på å fikse lydene, jeg så nettopp en video av hvor noen kjørte Evo X og den hadde samme motorlyden som alle andre biler i GT serien har brukt, jeg skjønner ikke hvordan de kan ha så dårlige lyder. På videoen jeg så virket det som om rattet (i dashboard view) kun roterte en runde, stemmer det? Jeg trodde de skulle få fikset dette Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det noen som vet hvordan man unlocker de tre bilene som man ikke får bruke? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Nå laster jeg ned!! Bilene unlockes etterhvert. F.eks. Så blir Skylinen avduket i spillet samtidig som den blir det på den bilmessen i Japan. Da vil cockpit view også fungere på skylinen. Nå laster jeg ned Skal ta noen bilder til dere Siden ingen andre har gjort det til nå!! Endret 19. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 På replay video blåser gresset sidelengs når bilene passerer... kul liten detalj. Det er litt småting, men det er jo demo for en prolog til et spill som kommer... kan ikke regne med at alt er ferdig Men jeg liker definitivt det jeg ser! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jepp, smell opp noen bilder, det hadde nok mange (meg selv inkludert) satt pris på. Gjerne en balanse som viser noen av problemområdene som andre folk har nevnt tidligere + seff the good stuff. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Tenkt Prologue, tenk så 6-7-8 måneder til med utvikling og vips så har man tidenes Gran Turismo!! Prologue vil hjelpe meg med å klare vente tiden... Heldigvis kommer det en drøss med andre gode spill også! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vant ikke en eneste gang Kom på 3 plass en gag og 5 plass to gager og det be ett par RS Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Aiai, jeg liker det jeg ser ihvertfall. Cockpitview var dritstili, og det skal brukes heretter. Replays er også veldig fint. Råtøft med 16 biler på en gang, det gjorde seg mer enn jeg trodde. Til at dette er en demo av et halvspill av et helspill, som ikke er i nærheten av å være ferdig, synes jeg det lover ekstremt bra (for min del). Lyder, AI, og en del grafikkeffekter er sikkert ikke ferdig i det hele tatt. Jeg kan trygt si at dette er sikkert kjøp for min del, allerede nå. (Men det visste jeg egentlig før denne demoen.) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 70%! Kom igjen helvetes dritt adsl linje!! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen som vet når det kommer til US store? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det japansk tekst? If so - lett å finne fram? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) I'm on it! Straks ferdig å laste ned.. Gi med 20-25 minutter 89 % Edit: Installing as we speak Endret 19. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå