Torrevieja Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Da starter jeg full HD i all sin prakt Nøøøøøøø, samsungen min er på service kenneth, arrrrrgh. Jeg sitter med 26'' reise tv :!: blir ikke no nedlastning nå as Endret 19. oktober 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Nedtur Har du M86? skal de i såfall bytte HK når den er på service? sorry for litt OT Endret 19. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Ickx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Akkurat vunnet første løpet i en GT-R BLack Mask nå. Over- og understyringsfølelsen i bilen var meget bra syns jeg. Du verden for en grafisk nytelse btw Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Takk for info. Hvordan ser omgivelsene ut sammenliknet med Forza 2, hvis du har forsøkt det SpyHunterX? Endret 19. oktober 2007 av trydis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja da blei det ein JAP konto her også gitt:P Laster ned meg grei hastighet, 78% og går stabilt oppover ser eg. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) I sammenligning med Forza 2 er GT 5 sine omgivelser penere ikke så utrolige mye penere, men lite grann Det værste med omgivelsene i spillet er utsende til publikum og at omgivelsene har mye dårligere teksturer enn det bilene har, de er i en klasse for seg selv. Endret 19. oktober 2007 av SpyHunterX Lenke til kommentar
driverzzz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ordnet meg japan konto, litt stress men etter 15min så var det gjort! tror jeg havnet inn på en spørreundersøkelse, tipper det ble mange rare svar gitt 80% nå... tipper det blir sent i natt! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Samme ja. Har en veldig tidlig versjon av tven og 24hz funker ikke helt som den skal, bølger osv. Må nok en firmware upgrade og mer til. Finner selvsagt ikke AV kabelen som følger med ps3'en og reise tven har ikke no hdmi så vidt jeg kan se (!) haha Endret 19. oktober 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 denne demoen var helt fantastisk, grafikken er en fryd for øyet Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Dette passer perfekt med at jeg nettopp bestilte meg en PS3 (1900 kroner på ebay, fint med lav dollarkurs). Gleder meg til å teste det ut, men etter det jeg har lest støtter det ikke clutch og grafikken i de screenshotsene jeg har sett hittill ser ikke veldig mye bedre ut en Forza 2, men GT har jo interiør, og grafikk på niva med Forza 2 er bra nok for meg. Edit: Screenshots Endret 19. oktober 2007 av Hansiii Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk for info SpyHunterX Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hadde denne demoen kommet ned på et par sekunder, hadde det ennå vært for tregt for meg. Kom igjen da for fanken! Og nåde deg om du klikker igjen, adsl-modem-med-influensa-som-snart-skal-byttes-ut! Endret 19. oktober 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Spillet er vakkert, men omgivelsene og effektene virker veldig statiske. Jeg har håper og tror at dette er noe som vil bli addressert før vi får en fullverdig versjon av spillet. Alt i alt en mye bedre opplevelse enn den HD Concept etter min mening. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det var sykt vanskelig! Jeg å faren min slet skikkelig...Vel, han slet mer enn meg men Kommer jo på 16.plass hele tia! Men grafikken er ho helt insane, bilene, banen...ah! Jeg har da en 720p tv med surround...Herlig! Svingene var forresten helt forferdelig på bilene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er ikkje Dashboadert med i demoen Eller ligger dette under noen instillinger? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dette her var helt klart en mye bedre opplevelse en GT HD har hatt det skikkelig morro nå. BTW har vunnet to ganger allerede WOHO! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Svingene var forresten helt forferdelig på bilene Jeg syns de var innmari mye lettere enn på HD Concept. Hmm! Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er ikkje Dashboadert med i demoen Eller ligger dette under noen instillinger? Nei, nei det er bare det at den Nissan GT-R bilen tror jeg det er som starter med ikke har dashboard view, men hvis du velger Mitsibushi'en F.eks. da kan du få dashboard Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Henger meg på at omgivelsene er noe statiske, men det legger du ikke merke til i over 200.. hehe Alt i alt er jeg overbevist, og SKAL kjøpe både Prologue og fullversjon når det kommer! Begynner å bli en del spill på "SKAL HA!"-lista nå.. stakkars lommebok.. Endret 19. oktober 2007 av nomorebs Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Svingene var forresten helt forferdelig på bilene Jeg syns de var innmari mye lettere enn på HD Concept. Hmm! What?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå