Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue DEMO 20. oktober på Japan PSN store.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I sammenligning med Forza 2 er GT 5 sine omgivelser penere ikke så utrolige mye penere, men lite grann :)

Det værste med omgivelsene i spillet er utsende til publikum og at omgivelsene har mye dårligere teksturer enn det bilene har, de er i en klasse for seg selv.

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Samme ja. Har en veldig tidlig versjon av tven og 24hz funker ikke helt som den skal, bølger osv. Må nok en firmware upgrade og mer til.

Finner selvsagt ikke AV kabelen som følger med ps3'en og reise tven har ikke no hdmi så vidt jeg kan se (!) haha

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Dette passer perfekt med at jeg nettopp bestilte meg en PS3 (1900 kroner på ebay, fint med lav dollarkurs). Gleder meg til å teste det ut, men etter det jeg har lest støtter det ikke clutch og grafikken i de screenshotsene jeg har sett hittill ser ikke veldig mye bedre ut en Forza 2, men GT har jo interiør, og grafikk på niva med Forza 2 er bra nok for meg.

Edit:

Screenshots

Endret av Hansiii
Lenke til kommentar

Det var sykt vanskelig! Jeg å faren min slet skikkelig...Vel, han slet mer enn meg men :p Kommer jo på 16.plass hele tia! :( Men grafikken er ho helt insane, bilene, banen...ah! Jeg har da en 720p tv med surround...Herlig! :D

Svingene var forresten helt forferdelig på bilene :p

Lenke til kommentar

Henger meg på at omgivelsene er noe statiske, men det legger du ikke merke til i over 200.. hehe

Alt i alt er jeg overbevist, og SKAL kjøpe både Prologue og fullversjon når det kommer!

Begynner å bli en del spill på "SKAL HA!"-lista nå.. stakkars lommebok..

Endret av nomorebs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...