praystation Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Når er Tokyo Motorshow ferdig? Står ikke en piss på wikipedia, og fikk nettop to nye biler når jeg fyrte opp demoen. Var nok ferdig for over en uke siden. Det er jo derfor du har fått låst opp de nye bilene Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ligger fortsatt demoen av GT5 Prologue på JPN-store? Er på jobb så får ikke sjekket, men så den ikke når jeg leitet forrige uke Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jepp, lastet ned demoen for ca 2 timer siden. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Regner med at de surrer med datoene for prologue utgivelsen her, siden det nevnes mars 2008? er vel 13. desember eller noe deromkring som har vært nevnt tidligere... http://www.n4g.com/ps3/News-82721.aspx edit: altså 13. desember i år Endret 13. november 2007 av trydis Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ja, det var desember som var bekreftet for Japan. Europa og US har vel aldri hatt noen desember dato. Men vi håpet jo selvfølgelig å få det til da. Tro om VISA kortet mitt funker på japan store Lenke til kommentar
eln Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ligger demoen fortsatt ute? :s, isåfall, hvor? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Demoen er tatt bort og byttet ut med fullversonen. dessverre... Lenke til kommentar
eln Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Demoen er tatt bort og byttet ut med fullversonen. dessverre... Muligheter for å laste ned demoen noen annen plass da? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hvilken bil er det jeg trenger på dette racet? og foressten, går det ann å laste ned en patch eller noe i den dur for å få alt på engelsk? Endret 6. februar 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå