UrgeLoL Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) YEPP! Snart er demoen av GT5 Prologue her. I værtfall på Japan Store. Det ser ut som om at den skal komme ut den 20. oktober i japan. Så om litt over ett døgn kan det hende at de som har laget seg en Japansk Psn konto kan laste ned GT5 Prologue demoen på japansk. Tror ikke man får problemer med å spille det selv om at det ikke er på engelsk. Demoen er selvfølgelig gratis, men vil bare være tilgjengelig på Japan store i 3 uker. Her er bilene vi kommer til å finne i demoen. 2008 Lexus IS-F 2009 Nissan GT-R 2008 Mazda Atenza 2008 Subaru Impreza WRX STi 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR 2008 Daihatsu OFC-1 2009 BMW 135i coupe dessverre blir det bare en bane å kjøre på. Suzuka Circuit Det vil også være 16 biler på banen samtidig. Det blir ikke noen online mulighetere i denne demoen. Kilde https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821"" target="_blank">Trykk her for oppskriften på hvordan du lager en Japansk PSN konto. Endret 18. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Blir syyyykt digg dette! Sikkert samme demoen som jeg testa i Tyskland på GC. Cant wait! Håper noen Japanske nerder lager en liten guide (a) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) 2 dager, 2 dager, 2 dager, 2 dager, 2 dager.... OI...fant ut hvorfor...PGA at Nissan GT-R offisielt slippes da på TAS (Tokyo Auto Saloon) som holdes samtidig.... **edit: tror jeg da Endret 18. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Her står det både 20. Okt og 24. Okt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846680 Endret 18. oktober 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ikke 24. Okt? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=846680 sikkert 24 i USA/EMEA mens nå i Japan Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Miner alle på om å klikke på linken i signaturen min og be en admin/mod om å gjøre den sticky så alle har glede av den Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) demo på Prologue, Oh the irony Endret 18. oktober 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 F**n! Nå angrer jeg på at jeg bestemte meg for å vente til etter helga med å bestille ps3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 demo på Prologue, Oh the irony Yepp! Demo av "demoen/halvespillet". Men på den måten kan jo ikke sutre ungene som klager på at de lager prologue klage mer. De gir ut en GRATIS demo, samt at fansen kan kose seg med retail versjonen av Prologue fram til at GT5 kommer ut. Både pose og sekk altså. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 demo på Prologue, Oh the irony Yepp! Demo av "demoen/halvespillet". Men på den måten kan jo ikke sutre ungene som klager på at de lager prologue klage mer. De gir ut en GRATIS demo, samt at fansen kan kose seg med retail versjonen av Prologue fram til at GT5 kommer ut. Både pose og sekk altså. Enig.. Jeg ser ingen bakdeler med at de gjør dette. Vi får mer spilletid, de får mer reklame, samt at de ikke trenger å stresse med å få ferdig spillet, da mange kan leve på Prologue i et halvt år. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Demo på en lørdag? mulig mulig.... Men 24. Okt høres mer korrekt ut The October 24th downloadable demo of Prologue should hold fans over long enough until the December 13th release of Gran Turismo Prologue http://www.gtchannel.com/content.php?cid=8590 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Vi får satse på at det blir den 20. oktober. Viss ikke blir det lenge å vente i 4 dager til Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ingen uttalelser om hvilke store's som får den? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) nettopp det jeg og tenkte på, så fullt mulig at det slippes nå til helgen sammen med Tokyo Auto Show, når også Nissan GT-R slippes, for og få best effekt av både spillet og bilen. Så for og begrense nettverket, så slippes det en mere bugfri versjon senere i USA først så senere igjen i EMEA. Endret 19. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Blir nok bare japan store ja Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI! Jeg sletta den japanske accounten min idag Faen heller, må jeg lage NY nå?! Jeg husker jo ikke den emailen! Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI! Jeg sletta den japanske accounten min idag Faen heller, må jeg lage NY nå?! Jeg husker jo ikke den emailen! Kan du ikke bare lage en ny en da? Jeg er 99% sikker på at jeg aldri måtte konfirmere brukeren. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Det står 20 oktober på den offisielle Gran Turismo siden, den japanske. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI! Jeg sletta den japanske accounten min idag Faen heller, må jeg lage NY nå?! Jeg husker jo ikke den emailen! Kan du ikke bare lage en ny en da? Jeg er 99% sikker på at jeg aldri måtte konfirmere brukeren. Må nesten det, eller, veit ikke, kommer den i JP idag, tar det vel ikke all verdens lang tid før den er i US? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå