stianar Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 lurer på å skaffe meg en spill konsoll, enten ps3 eller xbox, lønner det seg å kjøpe dette i kina eller er det forskjellige soner og sånn på spill også? noen som vet hva prisforskjellen kina kontra norge? har en onkel som er på tur se, lurer på å be han kjøpe for meg,., Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 BD spilleren på PS3'en er sone basert, samme er DVD spilleren på 360. Norge har 5 års reklamasjons rett på 360 og PS3, mens Kina leverer kun hva fabrikken sier garantien er på. Usikker på om kinesiske PS3'er har samme sak som japanske, at de viser grønt blod istedet for rødt. Men du kan kjøpe spill i Kina og bruke på Norske PS3 og vise versa. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Be ham kjøpe en Chintendo Vii :!: http://www.engadget.com/2007/09/28/keepin-...-chintendo-vii/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 PS3 i Kina er omtrent halv pris sammenlignet med Norge. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Garantien du får i Norge er priceless. Glad for at jeg kjøpte min her, for å si det sånn. Hadde blitt et ille styr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå