ticsyboy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hei! jeg vil lage meg et forum, hva er det beste programmet? MVH: Nicolas Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Høres ikke helt ut som du skal lage det fra bunn av ihvertfall. Du får ferdiglagde forumer som bare trengs å konfigureres. blant annet phpBB Endret 18. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Flyttes til Webprogramvare. I tillegg må trådstarter endre emnetittelen hvis tråden skal forbli åpen. Emnetittelen bryter med treordsregelen og er lite beskrivende. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 http://www.simplemachines.org/ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 www.phpbb.com er jeg veldig fornøyd med, men som ny i bådephp og database, har jeg måtte lese meg (og spørre meg) frem til en del. Men har nå lært masse om de grunnleggende funksjonene i forumet, og er veldig godt fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå